Inlägg från: Missboss |Visa alla inlägg
  • Missboss

Umeåmammor januari-februari?

abby: Vad jag vet så gör man inget mer om allt ser bra ut. Möjligtvis om sf-måttet osv inte växer som det ska så kan man bli skickad på ett tillväxt ul. Eller om man får hfg, diabetes eller dyl så kollas man extra noga. Men har man en normal graviditet så är det kört!!!

Någon får rätta mig om jag har fel!!!!

jummie: Havregrynsgröten!!!! Men hur ofta mår du illa då? Jag har perioder ibland under dagen som jag kan bli illamående eller om jag har ätit lite halvkasst.

• Missboss

Fia: Såklart vi ska ha fika när ni flyttat upp. Sen får vi planera tupperware party här i oktober.

Tjejer!!! Är det fler som är intresserad att någon gång här i oktober att komma hem till mig på Tupperware party samt att jag bjuder på lite gofika

• Missboss

Fia: Toilax är ju ett dyngsäkert kort *fnissar åt min egen ordfinurlighet* Eller har då alltid varit. Eller så får du göra som hon som var förstoppad och tog laxoberaldroppar, först 10 st, hände inget, 30 till, händer inget och 50 till och det händer fortfarande inget. När hon äntligen får springa på toa efter ett dygn har hon tryckt i sig 110 droppar laxoberal. Hon tog sig aldrig ut från toaletten den dagen.

• Missboss

Fia: "räcker upp en hand" Betalade in avgiften igår till yogan. Förresten så krya på dig!! Jag får ge ett förslag på en dag under v 40-41 å sen får vi se vilka som kan komma *roligt*

Aurora: Jag pratar ju bara med svärmor så bokar vi en dag som inte är en onsdag

sofia76: Har kollat upp det där med Sidensjöhus och det är faktiskt ett alternativ som är intressant. Tack så oerhört mkt för tipset

• Missboss

Fia: Pauser är bra. Se på mig nu, tar mig en paus på jobbet *flinar*

• Missboss

jummie: *tycker oerhört synd om dig* Fy fan för att må dåligt.

Mjölk: lysande

Aurora: Jag kommer att ta en av sambons vinterjackor. Inte snygg för fem öre men jag ids inte lägga ut massa pengar på en jacka i typ strl XL. Skulle det krisa och jag blir gigant stor får jag ta farsans sportjacka som är en typ XXL. Jättestor men så länge man inte fryser ihjäl. Sen ska det nog funka med sambon täckbyxor, han får ta mina *flin*

• Missboss

ana: Häftigt med breakdance. Nopp, inga läckande tuttar än inte men du ligger ju en hel del före mig oxå

Mjölk: Det där med jacka är ju som ett lotta. Rätt som det är så blir du inte så stor och då klarar du dig säkert med en strl men sen blir du stor och måste då ha två strl större. För mig känns det som att det ändå är så mkt pengar som skall läggas ut så jag lånar hellre jacka.

Lisabettan. Annars så går det med alla säkerhet att ordna den där brödbakshinken Svärmor säljer ju och har miljarders med grejor hemma, så jag kan alltid beställa en sen åt dig.

jummie: Jag hoppas bara på att slippa de där oerhört sexiga snowjoggings. Där man inte går på sulan utan utanför *suck*

Jag var lite taskigt igår mot lillfisen *fnissar* Skulle se hur mina gamla jeans (som jag var för stor för innan jag blev gravid) satt på mig nu. Jag fick på mig dem och med nöd och näppe fick jag igen knappen. Lillfisen blev nog skitsur för jag fick en ordentligt buff, den starkaste buff jag kännt hittills *myser*

• Missboss

Äntligen bebis: Om vi kör i mitten på oktober så hoppas jag att alla som vill kan vara med. Jag slänger ut sambon den kvällen *flin*

Åhhh, jag blev så ny kääääär idag i sambon att det alldelens underbart. Det bara pirrar i magen. Fick en lapp i morse som han hade skrivit i natt när han inte kunde sova där det stod en massa underbara saker om hur jag fått honom att känna, vad jag betyder för honom osv. Inte trodde jag att min sambo kunde skriva sånt där *skrattar* Att en sådan liten gest kan göra så mycket, han fick mig att stortjuta för att jag blev så rörd. Hade jag inte vetat bättre så hade det kunnat vara ett frieri *fnissar*

Jag är bara såå lycklig idag!!! Hoppas ni andra får en lika underbar kväll!!!!!!!!

• Missboss

jummie: Trodde inte heller att min var så men tydligen *glad* Iofs så kommer det nog inte att hända många gånger skulle jag gissa på. Jo, på fyllan är de bra på att uttrycka sig. Tror att det tog flera månader innan han sa att han älskade mig nykter men onykter så kom det upp varje gång *flinar* Vilken tid det var *nostalgisk*

icaS: Tror nog hellre att han flyr, eller så flyr han till sovrummet och datorn. Kanske allt för roliga lappar men det är ju en lapp iaf Det kommer att gå bra med knölen, uppdatera oss sen.

Fia: Min är väl inte direkt känslig, det är första gången han gör något sånt. Den där svarsjukan är inte att leka med. Jag har känt så en gång och jag har aldrig tidigare varit svartsjuk mot Håkan. Eller jo, en gång innan jag blev gravid. Jag hoppas verkligen att jag inte behöver känna utav den något mer. Hoppas du kunde vara lugn och snäll igår.. Inte lätt när man känner så men men.. Sov han hemma? eller får han ett helsike i dag

• Missboss

Gravid-Yoga
    =============
    Dag Tid Period

Onsdag 16.45-18.45 17/8-21/9:
    --------------------------------------

Tisdag 16.45-18.45 27/9-2/11: (och efter första träffen --> Onsdagar)
    -------------------------------------
    Sofia76
    AuroraBorealis
    icaS
    Missboss

Söndag 14.45-16.45 9/10-13/11:
    --------------------------------------

Onsdag 16.45-18.45 9/11-14/12:
    ---------------------------------------
    Mjölk

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?