icaS: Tack för uppmuntran men i dag har jag gett mig sjutton på att det är en ny vecka och jag ska inte gå i gång för minsta lilla grej. Ska försöka att vara snäll och söt nu. Far ju till Ullared i morgon så jag kommer väl att vara i 7:e himlen efter allt shoppande resten av månaden *glad* Förresten så hoppas jag att magen har lugnat ned sig *fnissar lite i smyg åt missen* Gör inte om den där nu då *tar stor lärdom så jag inte gör samma miss*
Mjölk: Det normala hade varit att tro att jag skulle ha blivit mer känslig för jag är i normala fall en väldigt känslig person. Nä, här har det gått åt andra hållet, ger mig in i konflikter som jag inte ens skulle ta i tidigare, går i strid i alldelens för mkt. Undrar om det hänger ihop med att jag vill ha förändring innan jag går på ledighet för sen har jag ingen möjlighet att påverka på samma sätt som idag på jobbet? Om du får något ryck någon gång så får du ju nämna mitt namn och säga att var glad att du inte lever med Missboss *skrattar så jag får ont i magen* Vilket hot *flinar* Fast om du frågar min sambo så kanske det är ett hot. Fast nu när jag tänker efter så är jag ju oxå rätt känslig periodvis, tar åt mig utav saker som jag aldrig ens skulle fundera på tidigare att ta åt mig av. Sambon och jag hade låååångt samtal igår och efter det kändes det mkt bättre, satt och bölade och det var ganska synd om mig själv *tycker jag iaf*
Sofia76: Visst är det fascinerande att folk kan ha såååå mkt åsikter bara för att man är gravid. Man är ju inte sjuk utan bara gravid. Vad mysigt det lät med träningpass i magen. Jag har börjat känna av mer men inte de där riktiga sparkarna utan mer fladder och krafsningar.
Nä, nu ska jag gå och äta lunch så jag inte får något utbrott pga lågt blodsocker
Kram på er!!! (om det blev långt)