Inlägg från: Missboss |Visa alla inlägg
  • Missboss

Umeåmammor januari-februari?

Hjälp, jag är kallad på anställningsintervju på torsdag. Det är inte drömjobbet men det skulle vara kortare att pendla iaf. Men nu så lär jag ju inte få det eftersom jag är gravid och de kommer att göra en sån här smidig grej att någon annan är mer kvalificerad el dyl. bara för att slippa *suckar* Å så att de inte kan åka dit för diskriminering.

• Missboss

icaS: Va roligt men nya arbetsuppgifter Iofs så i dag skulle jag tycka att det var sååå roligt att få gå på jobbet igen. Är sååå understimulerad att bara vara hemma och va halv risig.

Aurora: Det kommer fler tåg Ganska många om jag räknar rätt.

• Missboss

Jag gav förslag att vi skulle ta och fika Tordagen den 8/9, förslagvis då på Mekka igen

Mjölk: Vad häftigt, jag vill oxå se 3D. Iofs mest för att vi är nyfiken på könet och de säger att det är lättare att se det på 3D *flin*

Jag har bara såååå tråkigt idag.. Med andra ord jag är snart frisk Förresten så har jag ringt och bytt MVC nu och när jag pratade med bm så frågade hon när jag senast hade något besök och jag svarade inskrivningen. Å hon ställde frågan Å du är förstföderska. Sedan lät hon så fundersam över att varför jag inte fått någon tid förrän i v 20. Det kändes ju bra iaf så nästa vecka ska jag till henne på koll.

• Missboss

Fia: Det är bara att konstatera att det görs olika. Men jag tänkte iaf glädja dig med att jag har hört mycket positivt om Familjecenter där du ska gå. Många utav mina anställda som varit gravida har varit mycket nöjd med de där.

• Missboss

Fia: Nu blev jag lite nyfiken Iofs så brukar det aldrig vara bra att ha varit chef åt någon.. Jo, jag hoppas då att hon ska vara bra. Iofs så var väl inte min gamla bm kass men det är enklare att vara på den VC som jag egentligen ska vara på utifrån där vi bor. Å sen på den här nya VC så har de faktiskt kvar den öppna mottagningen för akuta sjukdomar som fanns på den gamla goda tiden. Nu ska man ju vara frisk för att orka ringa och jaga någon person att få prata med. Å sen så har de på den nya vc föräldrautbildningen på em och inte på fm som på andra stället.

Mjölk: Ska vi inte ta kl. 17.30 i stället? Då hinner man hem innan som hastigast iaf. Förresten såg ni bra på 3D ul? Var allt bra där inne i övrigt?

• Missboss

Mjölk: Han kanske inte var så haj på det här med teknik eller med kvinnor med magar *flin*

Fia: Håller med men ändå så tror jag nog att jag är rätt cool. Vill jag tro iaf *skrattar* Hur är det med magen då?? Gick hemresan bra`?

• Missboss

Fia: precis, just det men!!! *flinar*

• Missboss

17:30 torsdagen den 8/9 på Mekka

Lista:
    Mjölk
    jummie
    Missboss

• Missboss

Hur är det för er tjejer idag??

Jag har sovit middag nu och är trött, trött å så trött. Hade tänkt att börja jobba imorgon för det är supertrist att vara hemma och sedan lär jag ju ha miljarders grejor att göra eftersom när jag är sjuk så får vi ingen vikare. Mina kollegor fixar det mest akuta men allt annat ligger kvar *suckar* Så 1½ veckas arbete ligger jag efter *himlar med ögonen*

Ska på Tupperwereparty i kväll - det är svärmor som säljer. Så behöver ni burkar utav något slag så kan jag kanske skänka någon utav alla miljarder burkar vi har

• Missboss

jummie: Om intresse finns utav övriga tjejer i mammagruppen så kan vi ju ha ett tupperwaer party hemma hos mig lite senare i höst. Ni får kika på en massa burkar och jag bjuder på gofika Jag pratar med svärmor i såna fall.

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?