Inlägg från: Missboss |Visa alla inlägg
  • Missboss

Umeåmammor januari-februari?

Tjena tjejer!!

Här är en som är helt utan ork idag, vill bara sova, sova och sova. Känner mig totalslut i kroppen. Orkar inte ens sitta här..... Måste nog sova en stund.

• Missboss

Godmorgon!!

icaS: Jag är ruskigt avis, vill oxå på IKEA och handla förvaringsgrejor. Känner stort behov av att börja boa nu.

fia: Lättast är ju att ta utanför.

ana: Vad härligt med andra besöket. Jag har länge kvar tills mitt, en månad.

Mjölk: Grattis!!! Frun *flin*

• Missboss

Min jobbar över i kväll så han hakar inte på.

• Missboss

Mig lär ni ju känna igen från förra fika då vi var hela 3 stycken. Lisabettan är ju Over there och kommer inte igen förrän i november och Mjölk är i södern. Som vanligt så vet alla vem apan är och apan känner ingen *skrattar*

Jag är lite sur. Jag ringde ju och anmälde mig på yogan och hon sa att jag fick plats den 29/9 men nu helt plötsligt är jag inne på den som är i november *sur* Har mailat igen och ifrågasatt varför?

abby: Bara att bita ihop för det är ett korttvång *flin*

• Missboss

abby: Min mage sjönk ihop i lördags, vet inte om bebisen flyttade sig eller om det är någon svullnad som helt plötsligt försvann. Nu är den mest bara degig, tidigare var den hård och fin ju. En riktig gravidmage. Sprang till sambon igår och ropade: -Håkan, Håkan min mage är borta!! Å han börjar att asgarva åt mig. Magen har inte försvunnit utan krympt lite och är mer degig å därav hans asgarv. För den här magen kan inte försvinna som han uttryckte sig.

Det är ganska lustigt för jag kommer inte ens ihåg hur man såg ut om magen innan den blev "stor"?

jummie: Ska hålla utkik efter den bedårande unge mannen

• Missboss

jummie: *muttrar över att man inte tillhör den blonda ligan* Får se om jag kan charma honom ändå

Fia: Lysande, mig hittar ni ju i galleriet. Ska skynda mig hem och kasta mig på stan för jag måste hitta någon tröja till. Har bara två stycken som räcker över magen. Kan inte springa i huvtröjor än inte Vars ska du ha tapeten då?

• Missboss

Lisabettan: Du verkar ju ha det riktigt bra där borta. Palt åhhhh vad gott. Hörde idag att du är inte den enda som gillar citroner Häftigt att du känt den lilla ordenligt nu. Förresten mår du bättre nu?

Tack för i kväll tjejer!!! Det var väldigt trevligt även om man inte hann prata med alla. Nu finns bilden i mitt galleri, hoppas att jag fick alla nick rätt

Nu ska jag gå och sova *mys*

• Missboss

Sorry, tänkte inte på våra killar som var med *rodnar* Jag är trött... Det var lika trevligt att träffa er som tjejerna.

• Missboss

Aurora: Hålla med dig.

Vi kanske skulle köra en standard tid varannan vecka eller något? Vad säger ni?

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?