Inlägg från: Missboss |Visa alla inlägg
  • Missboss

Umeåmammor januari-februari?

Fia och jummie: Då kör vi på ett här i oktober

Fia: Känner igen det där med konditionen å den blev definitivt inte bättre utav att jag blev sjuk

lillaräkan: Inga sparkar än inte men krafsningar och fladder.

Nu måste jag få gnälla lite, nu är det 3:e helgen på rad som sambon antingen är borta eller är på fest *morrar* Jag är ganska less på att inte få helg då vi kan göra något tillsammans. Å sen så kommer han till mig och har såååå dåligt samvete över att han ska vara borta igen.

Sen började jag jobba i dag och när jag ska sätta igång datorn så är det någon utav mina gulliga kollegor som har mixtra med mitt tangentbord och jag tappade besinningen totalt. Kastade tangentbordet i golvet och sedan så sparkade jag till det ordentligt *ops* Jag blev bara sååå arg för att det inte fungerade *rodnar*

• Missboss

icaS: Ja, någon gång måste ju snällheten försvinna ju. Jag har ju blivit snällare och snällare ju längre jag gått i graviditeten. Förut kunde jag fräsa och gorma en del men inget nu. Iofs så har jag blivit stenhård mot min personal, orkar inte med något tjafsande från dem inte. Ja, det är faktiskt synd om oss som får vara hemma själva Ska nog ta och ge sambon lite dåligt samvete sen *flinar lite rått*

Fia: Förstår dig att ni inte får såå mkt kvalitetstid inte. Ni får ta igen det sen när ni flyttat upp och bebisen är född. Det är ganska roligt med tupperwear party, å sen får jag baka någe gofika till oss. Svärmor lär ju bli glad iaf. Någon gång här i mitten på oktober kanske så får ni landa i tväråbäck lite innan du ska ut och ränna ännu mer

• Missboss

icaS: Håller med om att man såg ju jättebra på ul-bilderna. Vill oxå få göra sånt ju.

Fia: Jo, restaurang är ju så där. Har själv jobbat i den branchen. Va kul!!!! Då får ni se hur vi bor oxå ju

• Missboss

Fia: jag jobbade extra som servitris, diskplock och amatör bartender.

• Missboss

Fy fan, i dag så har jag skällt ut en stackars tjej på Mc Donalds för att hon inte lyssnar på vad man beställer. Å sen för att hon sa att jag skulle få vänta 5 minuter på burgaren och det tog 13 minuter *arg* Det slutade med att jag fick en extra pomfritt grattis *flinar*

Mucka inte med en aggressiv gravid kvinna *flinar*

• Missboss

Men jag som har varit så snäll så hur länge som helst nu ju *fattar inget* Det var ju där i början av graviditeten samtidigt som jag skulle sluta snusa. Då var jag aggressiv men vad som flygit i mig de sista dagarna förstår jag inte..

• Missboss

abby: *skrattar* Det här härligt att höra. Bara för att man får två småååååå utbrott och är man dömd *asg* Du får passa på och vila upp dig nu, det förtjänar du.

Mjölk: Jag tänkte faktiskt på dig och internet här i helgen. Vilket sammanträffande Härligt att se till dig på helgen oxå.

Fia: *ler fånigt* Djur är för härliga. Min gamla kisse satt uppe på bokhyllan i morse och sedan så blev jag så trött efter frukosten så jag skulle gå och lägga mig på sängen en stund. Så jag säger till Tekla, ska du följa med och sova en stund? Hinner lägga mig i sängen då jag hör en duns och en katt som far i galopp genom hallen och upp i sängen. Kurrar, trampar och ska mysas. Tydligen så slockanar vi båda två och ligger på samma utslagna sätt i sängen så husse skrattar gott.

Lisabettan: *avis* Inte bara så lite avis heller. Vill oxå njuta av solen å få bada. Tror nog att min humör skulle rinna av mig som smuts då *skrattar* Men sen har du ingen karl hos dig för tillfället som kan reta gallfebern på dig med minsta lilla bagatell. Förresten hur trivs du där borta då? Går det bra på jobbet?

I dag så har jag en karl som fixar maten *fnissar* Jag har bara legat på sängen och tyckt att jag ska inte överanstränga mig *skrockar* Jag passar på för efter februari månad lär man inte kunna ha såna här söndagar längre *sakna lite* Måste ha en massa nu så jag klarar mig ett tag..

• Missboss

IcaS: Hehe, någon fler som har lite hormoner *flinar* Nä, jag förstår dig faktiskt. Men om man jämför dina bilder med "vanliga" så har du ändå väldigt bra bilder ju.

jummie: Vad skönt att du säger hårdlift för då har jag tänkt rätt Det är ju hårdlift på den som vi köpt.

Mjölk: Svägerskan rekomenderade mig att ha så man kan ställa handtagen på vagnen. Ofta är man olika lång och hon tyckte att det var suveränt bra. Men iofs så är det väl en smaksak.

• Missboss

Mjölk: Ni var ju superfina ju *lyrisk*

Äntligen bebis: Jättetydliga bilder fick ni ju. Vi får se hur våra blir på fredag Och om vi förhoppningsvis får 3 D.

• Missboss

Fia och icaS: Fika, mmmmmm gott!!!!!! Trevligt!!!! *retas* Men det är ju mindre än en månad så är ni ju här ju.

Hur mår ni tjejer?? Hur är det med alla värden och magarna?

Jag ska på mitt andra bm besök i morgon sedan jag bytte till Tegs VC. Jag hoppas på att jag ska få höra hjärtljuden *håller tummarna* Förresten är det någon som har erfarenheter av bm på Teg?

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?