Tror inte att man är så sugen på att få en massa besök uppe på BB inte så jag har inga problem med att de har de regler de har. De blivande mor och farföräldrarna får gott vänta till vi landat hemma och allt känns bra. Samma sak med alla vänner och dyl. Sen som jummie säger så om man får dela rum så räcker det med att deras karlar och ev syskon kommer att ränna där.
Fick hopp om förlossningen igår av en tjej som fick i juni. Hon var förstföderska och gick 2 dagar över tiden. Hennes värkar började på morgonkvisten vid fyra och hon hade inte speciellt ont av dem heller. Vid halv tolv så gick vattnet på hallgolvet och vid tolv så åkte de in. Hon var öppen 5 cm när de kom in och på en timme så öppnades hon de sista 5. Kl 14.00 var deras dotter född och hon sa att det gick hur bra som helst. Sprack inget och hon hade inte ens lustgas för hon vände masken upp och ned å sen gick det så fort så hon hann inte med. Det gav mig lite hopp iaf.. Fast jag börjar känna mig rätt lugn, det är som folk säger att man växer in i rollen. Sen fick jag veta att grannen i dörren brevid oss, att de ska ha i slutet av december. Skoj!!!