• Anonym (gah)

*Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.

Jag har under en lång tid varit väldigt fascinerad av squirting, alltså kvinnans fontänorgasmer. (Kan tillägga att jag själv är tjej). Denna fascination har nu övergått till något av en fetish, och det tänder mig någonting oerhört.
    Självklart är jag även en av dem som velat uppleva detta "fenomen" själv, så på senaste har jag provat mig fram och jag lyckades? Det kändes verkligen när det var "på väg" och jag hade inte förväntat mig kraften bakom strålen som kom. Satt mest i badkaret och såg ut som ett frågetecken tror jag, haha.

Eftersom allt hände så fort och jag hamnade i något av en chock kändes det overkligt, så jag bestämde mig för att prova igen. Denna gången utanför duschen, med en handduk under. Kanske för att verkligen förstå att det händer på riktigt.

Nu till själva frågan; Det kom, liksom första gången, två- tre kraftiga strålar (när jag tryckte utåt, som jag hört man ska göra) men jag ställer mig frågan som alla andra; säker på att det inte är kiss? Hur är vätskan egentligen, kall eller varm?

Jag har gått och luktat på den där jäkla handduken jag vet inte hur många gånger men är osäker. Jag gick på toaletten precis innan mitt försök, och efteråt blev jag kissnödig efter ett tag och gick på toaletten en gång till.
    Är det ens möjligt att kissa typ en meter i liggande ställning, om så skulle vara fallet? Oavsett om man tar i?

I vanliga fall när jag är kåt så KAN jag inte gå på toaletten förrän en fem- tio minuter efter att jag har kommit. Blir detta "blockerat" även vid g- punktsstimulering, eftersom jag är upphetsad då också? Gah, många frågor men ingen att fråga. Hoppas att ni kan ta detta på allvar och hjälpa mig.

• Svar på tråden *Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.
  • Anonym (en av de)

när det hade gått några månader i förhållandet var båda som vanligt över kåta så han övertalade mig till att ha sex fast jag var på min sista mens dag,det blev helt enkelt för mycket för mig och ja det blev en fontänorgasm och dumt nog den första kommentaren som han kom på var om det var kiss.

då fick jag helt generad efteråt förklara för honom vad det va.

kanske också bra att berätta att han var oskuld då jag träffade honom.

skäms än idag över den händelsen

• Anonym (nice)

Hejsan

Varit gift med min man nu i sex år och fått ca 20 fontänorgasmer, de kommer sällan men ack så skönt när de väl gör det

Jag tycker det låter som en fontänorgasm, det du får. Mitt sprutar också ut ca en meter.
    jag kan omöjligt kissa under en sexakt och måste alltid vänta ca tio minuter efter det gått innan jag kan kissa. jag vet att det är orgasm det känner man ju och fontän orgasm känns som en vanlig orgasm fast gånga det med tio cirkus, så känns det så så är det nog fontänorgasm...lycka till

• Anonym (gah)

Anonym (en av de): Jag förstår att det kändes jättejobbigt! :/

Anonym (nice): Den första kom inte så jättelångt, men andra försöket när jag verkligen försökte "trycka utåt" blev jag chockad över att det kom närmare en meter, flera gånger.
    Men när jag tänker tillbaka på händelserna och jämför med mina vanliga orgasmer vet jag inte. Jag kan faktiskt inte ens komma ihåg hur de kändes eller riktigt vad som hände, för minnet är helt suddigt. Det känns som om man "vaknade till liv" först efteråt och blev lite; "oj jäklar, vad hände?".

• Anonym (gah)

Kan tillägga att vätskan kom i "omgångar" precis som sammandragningarna vid en vanlig orgasm, om det nu är till någon hjälp för er som kan.

• Anonym (sprutan)

Hej! jag är en tjej som bara får fontänorgasmer... kan vara snäppet frustrerande och svårt att fejka, haha! men oj så häftigt det är mitt tips till dig, TS är: vad spelar det för roll, vad som kommer? du har det väl skönt ändå? jag skulle gissa på att det är en riktig fontänorgasm, det låter som så iaf Flört

• Anonym (gah)

Anonym (sprutan): Just nu är jag så fokuserad på själva grejen att jag nog glömmer av att njuta, precis så som det var när man skulle försöka sig på klitorisorgasm. Jobbigt som fan, tog tid men det var defintivt värt det och man kunde inte vänta på att göra det igen, haha. Lite så känns det just nu.
    Dessutom kan jag faktiskt inte komma ihåg så mycket från själva grejen såhär i efterhand. Minnet är suddigt och det känns grymt overkligt.

Har läst att de flesta kvinnor bara får några droppar, max en tesked och att många av de här riktiga squirtspruten (som i porrfilmer) är fejkade. Men mitt var en hel del... Och det gör inte att jag börjar tveka mindre direkt.

• Anonym (sprutan)
    Anonym (gah) skrev 2008-08-11 22:41:51 följande:
    Anonym (sprutan): Just nu är jag så fokuserad på själva grejen att jag nog glömmer av att njuta, precis så som det var när man skulle försöka sig på klitorisorgasm. Jobbigt som fan, tog tid men det var defintivt värt det och man kunde inte vänta på att göra det igen, haha. Lite så känns det just nu.Dessutom kan jag faktiskt inte komma ihåg så mycket från själva grejen såhär i efterhand. Minnet är suddigt och det känns grymt overkligt.Har läst att de flesta kvinnor bara får några droppar, max en tesked och att många av de här riktiga squirtspruten (som i porrfilmer) är fejkade. Men mitt var en hel del... Och det gör inte att jag börjar tveka mindre direkt.
    Skrattande

Du hör ju själv hur tokigt det blir! fokusera inte så hårt på själva sprutandet, orgasmen blir ju inte större eller mindre av mängden vätska som kommer

Jag är en sån som kommer en hel del, och gärna flera gånger om också. handdukar under rumpan är ett måste när man har sex! och det är tur att karln min tycker om squirting, för det är ju lite fart på det! hehe det sprutar alltid upp på honom.

som sagt, koncentrera dig inte så hårt på vad som egentligen kommer, utan försök bara njuta av känslan! för den är häftig...
  • Anonym (gah)

Tack för tipset! Jag har nog omedvetet satt lite press på mig själv, för jag tycker själva "sprutandet" är riktigt häftigt. Tog nog i lite extra mycket för att få till det så det är inte konstigt om all upphetsning glömdes bort mitt i ansträngningen i så fall. ;)

Nästa försök ska jag bara slappna av och njuta. Kommer det något så gör det. Ja, så får jag nog försöka tänka. :)

• Anonym (sprutan)
    Anonym (gah) skrev 2008-08-11 22:50:01 följande:
    Tack för tipset! Jag har nog omedvetet satt lite press på mig själv, för jag tycker själva "sprutandet" är riktigt häftigt. Tog nog i lite extra mycket för att få till det så det är inte konstigt om all upphetsning glömdes bort mitt i ansträngningen i så fall. ;)Nästa försök ska jag bara slappna av och njuta. Kommer det något så gör det. Ja, så får jag nog försöka tänka. :)
    japp, det förvånar mig inte. såklart att man vill uppleva det om och om igen, för det är en ny grej, och nya grejer är alltid spännande
Svar på tråden *Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.