• Anonym (gah)

*Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.

Jag har under en lång tid varit väldigt fascinerad av squirting, alltså kvinnans fontänorgasmer. (Kan tillägga att jag själv är tjej). Denna fascination har nu övergått till något av en fetish, och det tänder mig någonting oerhört.
    Självklart är jag även en av dem som velat uppleva detta "fenomen" själv, så på senaste har jag provat mig fram och jag lyckades? Det kändes verkligen när det var "på väg" och jag hade inte förväntat mig kraften bakom strålen som kom. Satt mest i badkaret och såg ut som ett frågetecken tror jag, haha.

Eftersom allt hände så fort och jag hamnade i något av en chock kändes det overkligt, så jag bestämde mig för att prova igen. Denna gången utanför duschen, med en handduk under. Kanske för att verkligen förstå att det händer på riktigt.

Nu till själva frågan; Det kom, liksom första gången, två- tre kraftiga strålar (när jag tryckte utåt, som jag hört man ska göra) men jag ställer mig frågan som alla andra; säker på att det inte är kiss? Hur är vätskan egentligen, kall eller varm?

Jag har gått och luktat på den där jäkla handduken jag vet inte hur många gånger men är osäker. Jag gick på toaletten precis innan mitt försök, och efteråt blev jag kissnödig efter ett tag och gick på toaletten en gång till.
    Är det ens möjligt att kissa typ en meter i liggande ställning, om så skulle vara fallet? Oavsett om man tar i?

I vanliga fall när jag är kåt så KAN jag inte gå på toaletten förrän en fem- tio minuter efter att jag har kommit. Blir detta "blockerat" även vid g- punktsstimulering, eftersom jag är upphetsad då också? Gah, många frågor men ingen att fråga. Hoppas att ni kan ta detta på allvar och hjälpa mig.

• Svar på tråden *Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.
  • Anonym (Krfk)

Och vi säger att man kommer och sen kommer 2 min senare igen, lika mycket? 

• användarnamn08
    Anonym (Krfk) skrev 2024-11-15 21:40:27 följande:

Jag har varit med om precis samma sak. Köpte en Satisfyer, den som ser ut som en blomma. Har haft den vanliga och den var inte hälften så bra. 

Det var en otrolig känsla. Och jäklar, det bara sprutade. Jag blev chockad första gången haha. Undrade vad som hände. Det slutade ju inte heller. 

Så hädanefter har jag bara gjort det i duschen när jag har provat igen. Försökt kolla vad som hände, haha. 

Ja vilken upplevelse. Trodde inte jag kunde få en sådan, inte SÅ. Haha.

Grattis, är den rosa och heter satisfyer modern blossom?
    såg att den har 2 olika munstycken varav ena är liquid air teknologin, får du fontän ofta eller bara 1 gång hittils? 
  • Perite FL
    Anonym (Krfk) skrev 2024-11-15 22:01:16 följande:

En man sprutar inte lika mycket om andra orgasm nummer två inträffar 2 minuter efter orgasm nummer ett. 
    Jag lovar. 
    Varför skulle en kvinna fungera annorlunda? 
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • Anonym (Krfk)
    Perite FL skrev 2024-11-15 22:14:46 följande:
    En man sprutar inte lika mycket om andra orgasm nummer två inträffar 2 minuter efter orgasm nummer ett. 
    Jag lovar. 
    Varför skulle en kvinna fungera annorlunda? 

Jag gjorde det iallafall. 

användarnamn08 skrev 2024-11-15 22:05:32 följande:
    Grattis, är den rosa och heter satisfyer modern blossom?
    såg att den har 2 olika munstycken varav ena är liquid air teknologin, får du fontän ofta eller bara 1 gång hittils? 
    Haha ja, det är den. Nej kommer så varje gång om jag använder den. Så jag vågar knappt använda den, om jag inte är i duschen. 
  • Anonym (Krfk)

Vet inte hur många gånget det är nu :)

• Anonym (Krfk)
    New Dawn skrev 2024-11-15 21:57:16 följande:
    Oj... Det här blir bara konstigare och och konstigare.... 
    Om du dricker dåligt riskerar du att få en mindre blodvolym. Hjärtat och kroppens övriga vävnader behöver en viss blodmängd för att nå ut till alla celler. Både blodtryck och saltbalans, mm påverkas av detta. Njurens sätt att reglera blodvolymen, om man druckit dåligt, är att minska urinmängden, och koncentrera urinen.

Men du menar alltså att kroppen (din kropp) mot all vetenskap, plötsligt häver ur sig massa mystisk klar vätska. Trots att det inte finns något att ta av. Kroppen prioriterar det... Men från vad? 
    Ja .. Eller hur. 
    Ja jag dricker också alldeles för lite, är nästan aldrig ens törstig. Skulle lätt kunna gå till kl 6 på kvällen utan att dricka. 
  • Anonym (Rudy Reyes)
    Anonym (Krfk) skrev 2024-11-15 22:00:54 följande:
    Fast det kan väl inte vara urin, om man nyss har kissat. Då snackar vi 5 min innan kanske.
    Väldigt få människor har 0 ml resurin efter toalettbesök. Knappt någon. Alltså, jo, det kan mycket väl vara urin. 
    Inte bara kan. Det ÄR, urin. 
  • Anonym (Bara hänt en gång)
    Anonym (Bara hänt en gång) skrev 2024-11-15 15:33:09 följande:

Det har bara hänt mig en gång och det är nog omöjligt att återskapa. Jag var full, arg och alldeles odräglig i beteendet mot min ex eftersom han inte ville ha sex med mig för att jag var så full och otrevlig (red bull+vodka. Jag badade i en uppblåsbar barnpool på hans föräldrars sommarstugas tomt och när jag skrikit på honom tills han hade sex med mig hände det. Eller så kissade jag ner mig, vet inte. Sedan somnade/svimmade jag och vaknade senare i en säng. Så kanske inte så värst romantiskt.

Varför blev jag minusad för det här? Jag bara delade med mig av förutsättningarna jag hade när det hände mig? Jag har INTE fått det någon annan gång...
  • New  Dawn
    Anonym (Krfk) skrev 2024-11-15 22:00:54 följande:
    Fast det kan väl inte vara urin, om man nyss har kissat. Då snackar vi 5 min innan kanske.
    Självklart är det urin. Vad annars? 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    Anonym (Krfk) skrev 2024-11-15 22:01:16 följande:

Det är konstigt att du ifrågasätter att just urinblåsan och njuren skulle ha så svårt att producera urin, men du har inga tvivel på att den här mystiska blåsan skulle kunna producera massa vätska och spruta med 2 min senare.... 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
Svar på tråden *Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.