• Anonym (gah)

*Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.

Jag har under en lång tid varit väldigt fascinerad av squirting, alltså kvinnans fontänorgasmer. (Kan tillägga att jag själv är tjej). Denna fascination har nu övergått till något av en fetish, och det tänder mig någonting oerhört.
    Självklart är jag även en av dem som velat uppleva detta "fenomen" själv, så på senaste har jag provat mig fram och jag lyckades? Det kändes verkligen när det var "på väg" och jag hade inte förväntat mig kraften bakom strålen som kom. Satt mest i badkaret och såg ut som ett frågetecken tror jag, haha.

Eftersom allt hände så fort och jag hamnade i något av en chock kändes det overkligt, så jag bestämde mig för att prova igen. Denna gången utanför duschen, med en handduk under. Kanske för att verkligen förstå att det händer på riktigt.

Nu till själva frågan; Det kom, liksom första gången, två- tre kraftiga strålar (när jag tryckte utåt, som jag hört man ska göra) men jag ställer mig frågan som alla andra; säker på att det inte är kiss? Hur är vätskan egentligen, kall eller varm?

Jag har gått och luktat på den där jäkla handduken jag vet inte hur många gånger men är osäker. Jag gick på toaletten precis innan mitt försök, och efteråt blev jag kissnödig efter ett tag och gick på toaletten en gång till.
    Är det ens möjligt att kissa typ en meter i liggande ställning, om så skulle vara fallet? Oavsett om man tar i?

I vanliga fall när jag är kåt så KAN jag inte gå på toaletten förrän en fem- tio minuter efter att jag har kommit. Blir detta "blockerat" även vid g- punktsstimulering, eftersom jag är upphetsad då också? Gah, många frågor men ingen att fråga. Hoppas att ni kan ta detta på allvar och hjälpa mig.

• Svar på tråden *Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.
  • Anonym (Leif)

Inte varit med om nåt sprut men däremot rinner det till en  hel del vid orgasm så pass mycket att man kan få det i munnen..smakar absolut ingenting så är nog inte urin..mer vanligt sekret som kommer i mer mängd..
    Sen förstår jag inte varför en del kvinnor tycker det är pinsamt om det händer..De allra flesta män går igång på det och ser det lite som en bekräftelse att man gjort nåt bra

• Gaskarl

Ursäkta att jag lägger mig i.
    Det är inte kiss. För mångaår sedan var jag tillsammans med en "fontänkvinna" hon var jämt på toa innan vi hade sex, och hon sprutade lätt 1 meter, det var underbart att leka med henne, hon fick gärna komma både i ansikte och mun på mig. Skäms inte, njut av det bara.

• Be Ja

Lite samma för mig...det kvittar oberoende vad som sprutar ur kvinnan...om hon njuter så njuter jag också och vice versa. 

• Anonym (Lisa)

Hej
    Åå äldre dam, 78 år fick jag sprutorgasm för första gången, härligt.
    Mim älskare tog på sig glasögonen för att riktigt kunna se. Jag undrade då vad han gjorde egentligen
    Kramar och njut

• Anonym (Lisa)

Hej på er
    När jag var 68 år fick jag min första sprutorgasm.helt fantastiskt.
    Min älskare tog på sig glasögonen för att se ordentligt..
    Kram åå er och njut

• Xsimot
    Anonym (J) skrev 2024-11-13 10:09:27 följande:

Jag har aldrig fått en fontänorgasm och det är inget jag tror att jag kommer få haha men var bara nyfiken.. Vad skulle det vara om det inte är kiss? Var kommer så mycket vätska ifrån? För visst kommer det ut från urinrörsöppningen? Eller var kommer det ut ifrån? 

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Skenes_k%C3%B6rtlar
  • Anonym (Jag)

Fick två ikväll. Min älskare är bra på att ge mig sådana, jag blev rätt chockad första gången han gjorde det för det är sådana mängder han får ur mig Förvånad Och inte bara en utan för det mesta flera under samma session. Har bara fått en tidigare i livet, för många år sedan, och det var på egen hand, bara någon enstaka msk som nämnts tidigare, men det som kommer numera ger stooora fläckar så nej, inte bara någon msk. Klart jag har undrat om det är urin eller inte, men det luktar ju inte, ger ingen färg osv, och dessutom kommer alltid stora mängder kiss när jag går på toaletten efteråt så nej, urin är det inte iaf. Från början kändes de inte särskilt mycket, men det verkar som att nu när vi har träffats ett tag så börjar de kännas skönt också, inte bara avslappnande.

• EmmaU79

Jag hade aldrig fått det under mitt 45-åriga liv förrän jag träffade min nuvarande KK. (hade förvisso knappt träffat någon med ens hälften av hans storlek därnere)

Jag får det bara när vi ligger i reverse cowgirl och jag går upp och ner i ett normalt tempo och han ligger still men spänner bäckenet och låter mig hitta rytmen. Det är nånting med att hans k*k blir lite mer spänd och lite bred(are, hehe). Då kan det ske 4-5 ggr på några minuter.

• New  Dawn

Ni som säger att det inte är urin, är det inte alltid urin när man kissar heller?
    Tex när man kissar efter sex, (då produceras urin snabbare) eller andra gånger, då det inte luktar eller syns?
    Om en kvinna kissar på ett lakan och det inte blir gult eller luktar, är det då något annat? 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (J)
    New Dawn skrev 2024-11-15 09:38:10 följande:

Ni som säger att det inte är urin, är det inte alltid urin när man kissar heller?
    Tex när man kissar efter sex, (då produceras urin snabbare) eller andra gånger, då det inte luktar eller syns?
    Om en kvinna kissar på ett lakan och det inte blir gult eller luktar, är det då något annat? 

Jag läste om det och det står att det består åtminstone delvis av urin. Men har som sagt inte varit med om det själv så jag kan inte säga säkert.

https://www.webmd.com/sex/what-is-squirting-orgasm

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25545022/

Svar på tråden *Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.