• Anonym (gah)

*Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.

Jag har under en lång tid varit väldigt fascinerad av squirting, alltså kvinnans fontänorgasmer. (Kan tillägga att jag själv är tjej). Denna fascination har nu övergått till något av en fetish, och det tänder mig någonting oerhört.
    Självklart är jag även en av dem som velat uppleva detta "fenomen" själv, så på senaste har jag provat mig fram och jag lyckades? Det kändes verkligen när det var "på väg" och jag hade inte förväntat mig kraften bakom strålen som kom. Satt mest i badkaret och såg ut som ett frågetecken tror jag, haha.

Eftersom allt hände så fort och jag hamnade i något av en chock kändes det overkligt, så jag bestämde mig för att prova igen. Denna gången utanför duschen, med en handduk under. Kanske för att verkligen förstå att det händer på riktigt.

Nu till själva frågan; Det kom, liksom första gången, två- tre kraftiga strålar (när jag tryckte utåt, som jag hört man ska göra) men jag ställer mig frågan som alla andra; säker på att det inte är kiss? Hur är vätskan egentligen, kall eller varm?

Jag har gått och luktat på den där jäkla handduken jag vet inte hur många gånger men är osäker. Jag gick på toaletten precis innan mitt försök, och efteråt blev jag kissnödig efter ett tag och gick på toaletten en gång till.
    Är det ens möjligt att kissa typ en meter i liggande ställning, om så skulle vara fallet? Oavsett om man tar i?

I vanliga fall när jag är kåt så KAN jag inte gå på toaletten förrän en fem- tio minuter efter att jag har kommit. Blir detta "blockerat" även vid g- punktsstimulering, eftersom jag är upphetsad då också? Gah, många frågor men ingen att fråga. Hoppas att ni kan ta detta på allvar och hjälpa mig.

• Svar på tråden *Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.
  • New  Dawn
    Anonym (Krfk) skrev 2024-11-16 10:19:39 följande:

Precis. Men tror inte det är urin bara. 

Inte ens forskare vet hur det blir så, så hur ska nån på FL veta då. Man kan bara gissa. 

Det finns tillräckligt med kunskap i detta ämne. Man har sett i MR kamera att när kvinnor har sex ökar urinproduktion. Man har alltså sett hur blåsan fylls under sex. 
    Man vet också hur stora olika körtlar är, ungefär som ett blåbär. Ingen forskare skulle ens komma på tanken att tro att lite större fontänorgasmer kommer från sådan små körtlar.
    Den forskningen på 7 kvinnor som fick fontänorgasm, visade att deras sprut kom från urinblåsan. Spår från körtlar fanns i både "sprut" och efterföljande urinprov på  kiss efter sex.
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Noname00

Jag är kille och varit med om detta 2ggr.

Första gången var med en 40 årig kvinna jag var  yngre och hon troligtvis mer erfaren.

Hon red och hade en enormt härlig rytm och takt styrd från hennes sida.
    Helt plötsligt sprutade det till och vätska rann längst gummit och kukroten.
    Jag förstod inte först vad det var och trodde det var urin, men sedan insåg att jag varit med om en fontänorgasm, en härlig känsla.

Det var sommar så känslan av väskan var inte varm utan mer neutral ens kroppar håller ju en viss värme, det var ingen färg och luktade inget.

Andra gången var med en annan tjej i min egna ålder runt 25 eller vad vi var, jag minns inte om jag slickat henne lite innan men fingrat henne hade jag gjort, hon reste sig senare å stod på knä med särade ben och jag fingerpullade henne, krokade mina fingrar och penentrerade mer uppåt som jag ofta gör än bara innåt med raka fingrar.

Hennes ögon slöts lite lätt medans hon höjde sitt ansikte, helt plötsligt flämtade hon till och krampade samtidigt som ett lätt ljud hörde när vätska rann längst min hand.

Ja förstår er känsla den är lika härlig för er som för oss :)

Om någon hellre  vill diskuterade via PM så välkommen å droppa en line.

• Noname00
    EmmaU79 skrev 2024-11-15 09:12:43 följande:
    *Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.

Jag hade aldrig fått det under mitt 45-åriga liv förrän jag träffade min nuvarande KK. (hade förvisso knappt träffat någon med ens hälften av hans storlek därnere)

Jag får det bara när vi ligger i reverse cowgirl och jag går upp och ner i ett normalt tempo och han ligger still men spänner bäckenet och låter mig hitta rytmen. Det är nånting med att hans k*k blir lite mer spänd och lite bred(are, hehe). Då kan det ske 4-5 ggr på några minuter.

Det stämmer K***n vinklas lite mer nedåt och den blir då extra spänd känns som att trycket ökar, jätteskönt då det ökar känslan när man kör med kondom den kombinerar känsla av bakifrån och rida tycker jag.

En lite töjande känsla för båda.

• Anonym (Ja med)

Man känner ju skillnad på om man kissar eller får orgasm. Vet ej om det kan bli att man kissar också samtidigt ingen aning men de gånger jag fått fontän orgasm så har jag inte ens tänkt tanken att det varit att jag kissat. Känns ju som en vanlig orgasm fast mycket mera och längre. Luktar handduken kiss så är det ju kiss. Är ju en ganska tydlig doft

• GrovRobban

Ingen ska skämmas för sina fontäner och dumpa killar som klagar eller frågar om ni kissar. Njut istället och hitta en karl som uppskattar dom, för de är helt underbara att få vara med och uppleva. Flört

• New  Dawn
    Anonym (Ja med) skrev 2024-12-29 12:48:05 följande:

Man känner ju skillnad på om man kissar eller får orgasm. Vet ej om det kan bli att man kissar också samtidigt ingen aning men de gånger jag fått fontän orgasm så har jag inte ens tänkt tanken att det varit att jag kissat. Känns ju som en vanlig orgasm fast mycket mera och längre. Luktar handduken kiss så är det ju kiss. Är ju en ganska tydlig doft

Uppenbarligen känns det annorlunda att tömma urinblåsan i samband med en orgasm, än att medvetet kissa. Inget konstigt med det. 

Hur lång och stark orgasmen är har inget med vätska att göra, även om det är så just för dig. Orgasmer kan vara olika långa och sköna oavsett om man sprutar eller inte. Vissa tycker tom att deras fontänorgasmer är sämre, svagare kortare. Utöver det kan det ju vara olika från gång till gång. 

Det här med lukten blir jag väldigt förvirrad av. Kanske har du ofta en skarp urindoft? 
    För mig är det verkligen inte alltid min urin luktar. Menar du att det i så fall inte är urin? Om jag kissar, tex efter sex, luktar det inte, och den är ofta väldigt klar. 
    Är det inte urin då tänker du? 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Lisa)

Hej på er
    För 5 år sedan upplevde jag sprutorgasmen för första gången. Är i dag 72 år.
    Tror inte att det är enbart urin. 
    Hur numera en handduk under mig. Den blir väldigt våt. Kan få flera sprutorgasmer.mitt sexliv har blivit så oerhört mycket bättre än tidigare.
    Finns inga tabu utan hängivet mig helt och hållet.
    Min kk och jag har det fantastiskt både i sängen och utanför. Mycket lek och humor  han är 8 år yngre.
    Hur vanligt är det att vi kvinnor får sprutorgasm ?

• GrovRobban
    Anonym (Lisa) skrev 2025-01-05 07:57:57 följande:

Hej på er
    För 5 år sedan upplevde jag sprutorgasmen för första gången. Är i dag 72 år.
    Tror inte att det är enbart urin. 
    Hur numera en handduk under mig. Den blir väldigt våt. Kan få flera sprutorgasmer.mitt sexliv har blivit så oerhört mycket bättre än tidigare.
    Finns inga tabu utan hängivet mig helt och hållet.
    Min kk och jag har det fantastiskt både i sängen och utanför. Mycket lek och humor  han är 8 år yngre.
    Hur vanligt är det att vi kvinnor får sprutorgasm ?

Låter som ni har det toppen. Haft en kvinna i mitt liv som fick sprutorgasm vilket jag gillade skarpt!
  • Anonym (Anonym1)

Blir skrämd över denna oerhörda urin-rädsla som råder. Det är ju inte kvinnor som skriver det hela tiden heller, det hade jag förstått då såklart den mentala tröskeln till en fontän kan finnas med mkt av de "rädslorna". 

Men ni män som envist "det är kiss", hur tar ni er igenom livet så fullständigt envisa. Det verkar för er viktigare kemiskt definiera vätskor än ge era kvinnor njutning. Strunta i vad allt är eller inte är och bidra till kvinnors avslappnande njutning istället för besserwisser förståsigpåande. Det är väl superhärligt om en kvinna njuter så pass avslappnat så kroppen reagerar på ett icke-norm sätt, go with the flow lite vet ja...

Svar på tråden *Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.