Inlägg från: Anonym (sprutan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sprutan)

*Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.

Hej! jag är en tjej som bara får fontänorgasmer... kan vara snäppet frustrerande och svårt att fejka, haha! men oj så häftigt det är mitt tips till dig, TS är: vad spelar det för roll, vad som kommer? du har det väl skönt ändå? jag skulle gissa på att det är en riktig fontänorgasm, det låter som så iaf Flört

• Anonym (sprutan)
    Anonym (gah) skrev 2008-08-11 22:41:51 följande:
    Anonym (sprutan): Just nu är jag så fokuserad på själva grejen att jag nog glömmer av att njuta, precis så som det var när man skulle försöka sig på klitorisorgasm. Jobbigt som fan, tog tid men det var defintivt värt det och man kunde inte vänta på att göra det igen, haha. Lite så känns det just nu.Dessutom kan jag faktiskt inte komma ihåg så mycket från själva grejen såhär i efterhand. Minnet är suddigt och det känns grymt overkligt.Har läst att de flesta kvinnor bara får några droppar, max en tesked och att många av de här riktiga squirtspruten (som i porrfilmer) är fejkade. Men mitt var en hel del... Och det gör inte att jag börjar tveka mindre direkt.
    Skrattande

Du hör ju själv hur tokigt det blir! fokusera inte så hårt på själva sprutandet, orgasmen blir ju inte större eller mindre av mängden vätska som kommer

Jag är en sån som kommer en hel del, och gärna flera gånger om också. handdukar under rumpan är ett måste när man har sex! och det är tur att karln min tycker om squirting, för det är ju lite fart på det! hehe det sprutar alltid upp på honom.

som sagt, koncentrera dig inte så hårt på vad som egentligen kommer, utan försök bara njuta av känslan! för den är häftig...
  • Anonym (sprutan)
    Anonym (gah) skrev 2008-08-11 22:50:01 följande:
    Tack för tipset! Jag har nog omedvetet satt lite press på mig själv, för jag tycker själva "sprutandet" är riktigt häftigt. Tog nog i lite extra mycket för att få till det så det är inte konstigt om all upphetsning glömdes bort mitt i ansträngningen i så fall. ;)Nästa försök ska jag bara slappna av och njuta. Kommer det något så gör det. Ja, så får jag nog försöka tänka. :)
    japp, det förvånar mig inte. såklart att man vill uppleva det om och om igen, för det är en ny grej, och nya grejer är alltid spännande
  • Anonym (sprutan)
    jag har fått sprutorgasmer både med min partner och när jag onanerar själv, men man måste stimulera g-punkten inne i slidan för att det ska gå. jag har då aldrig kunnat komma bara av klittan...
Svar på tråden *Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.