• Anonym (gah)

*Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.

Jag har under en lång tid varit väldigt fascinerad av squirting, alltså kvinnans fontänorgasmer. (Kan tillägga att jag själv är tjej). Denna fascination har nu övergått till något av en fetish, och det tänder mig någonting oerhört.
    Självklart är jag även en av dem som velat uppleva detta "fenomen" själv, så på senaste har jag provat mig fram och jag lyckades? Det kändes verkligen när det var "på väg" och jag hade inte förväntat mig kraften bakom strålen som kom. Satt mest i badkaret och såg ut som ett frågetecken tror jag, haha.

Eftersom allt hände så fort och jag hamnade i något av en chock kändes det overkligt, så jag bestämde mig för att prova igen. Denna gången utanför duschen, med en handduk under. Kanske för att verkligen förstå att det händer på riktigt.

Nu till själva frågan; Det kom, liksom första gången, två- tre kraftiga strålar (när jag tryckte utåt, som jag hört man ska göra) men jag ställer mig frågan som alla andra; säker på att det inte är kiss? Hur är vätskan egentligen, kall eller varm?

Jag har gått och luktat på den där jäkla handduken jag vet inte hur många gånger men är osäker. Jag gick på toaletten precis innan mitt försök, och efteråt blev jag kissnödig efter ett tag och gick på toaletten en gång till.
    Är det ens möjligt att kissa typ en meter i liggande ställning, om så skulle vara fallet? Oavsett om man tar i?

I vanliga fall när jag är kåt så KAN jag inte gå på toaletten förrän en fem- tio minuter efter att jag har kommit. Blir detta "blockerat" även vid g- punktsstimulering, eftersom jag är upphetsad då också? Gah, många frågor men ingen att fråga. Hoppas att ni kan ta detta på allvar och hjälpa mig.

• Svar på tråden *Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.
  • Anonym (vill med)

Oj detta vill jag med ha reda på. jag har som du också luktat på min hand, handduk osv för att jag vågar inte slappna av med min kille när jag känner det håller på att hända. Tänk OM det är kiss liksom...

• Anonym (gah)

Skönt att inte vara ensam om detta! Det är ingenting man kan fråga hela vänskapskretsen direkt...

Ja, eller hur! Från att ha känts sig lite stolt över sig själv för att ha lyckats med detta till att istället bli en wetsexare känns inte så lockande. ;)

• Anonym (en av de)

samma här.får nästan alltid fontänorgasmer,det hände mig en gång med en pojkvän jag hade för ett antal år sen sen dess har jag inte vågat göra om det

• Anonym (vill med)

Nej usch fy..
    Jag tror inte det dock, det ska liksom inte vara det.

Jag har testat wetsex också förr i världen och det har inte funkat att kissa aktivt när det har gått för mig, hur gärna jag än ville det då.

• Anonym (gah)

En av de: Så du får bara fontänorgasmer ensam?

Vill med: Jag skulle heller aldrig kunna kissa när jag kommit upp till ett visst stadie av upphetsning, så det vore ju konstigt om det var det... Men känns ändå lite oroligt.

• Anonym (huh)

Jag är en av de som aldrig trodde att det var möjligt för mig att få en fontänorgasm, tills jag träffade min nuvarande kille och han gav sig fan på att jag kunde få en :)

Det känns ju lite konstigt när det kommer..men se bara till att gå på toaletten innan så du kan slappna av, för det är inte kiss som kommer :) Men man kan ju lätt noja över det om man vet med sig att det var länge sedan man var på toa..Det som kommer bör ju vara varmt eftersom man har det i kroppen?

och ett tips om en kille ger dig den sortens orgasm; se till att han håller huvudet en bit ifrån ;P

• Anonym (färg)

När vätskan har torkat -- syns den då? Vätskan från en fontänorgasm ger inga fläckar, men efter urin blir det gula fläckar.

• Anonym (gah)

Anonym (färg): Det vet jag faktiskt... än. Men handduken är mörkblå, så jag tvivlar på att det kommer ge mig något svar då det antagligen inte skulle synas vilken vätska det än är.

Däremot kan jag med all säkerhet säga att min första fontänorgasm bestod av helt genomskinlig vätska, men eftersom allt är såpass nytt så börjar man ändå fundera i "kiss kan väl också vara genomskinligt ibland"- banor.

• Anonym (en av de)

efter en incident med min dåvarande partner så skulle jag aldrig riktigt våga utsätta mig för det.

• Anonym (gah)

Anonym (en av de): Vadå för incident, om jag vara nyfiken?

Svar på tråden *Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.