Hallå jag är ny här på och vet ärligt talat inte vart jag ska vända mig så jag gör ett försök här ifall ni kanske kan hjälpa mig eller känner igen symptomen, jag går in i väggen snart. Allt började väl egentligen för ca 2 månader sedan efter jag fick min pojke. Hade fruktansvärd ryggont och ont i benet vilket jag förmodar var (ischias) ingen aning på stavningen där. Hade även halsont som värk ungefär och kändes hela tiden som att jag hade världens klump varje gång jah svalde, läkaren tog prover på min omsättning men kunde inte se några avvikelser ( har själv inte fått se proverna). Ca tre veckor efter det började jag må allt sämre både fysiskt och psysiskt. Haft en hejdundrande migrän till och från även spänningshuvudvärk som kommer titt som tätt. Mina ben har börjat värka nästan som en jobbig växtvärk, fötterna värker imellanåt och armarna känns som bly, känner mig fruktansvärt muskeltrött även fat jag inte ansträngt mig. Börjat se suddigare och ibland svårt att koncentrera mig, värker i fingrarna, darriga händer, blek hy, illamående, knappt någon aptit, stickningar i händer och fötter, fruktansvärt nere, fobi för att vara ensam, känner mig alltid trött nästan för trött, ögonen hänger knappt med, yrsel till och från osv. Jag är livrädd ärligt talat, känns som jag försvinner mer och mer, har ingen ork till någonting eller motivation, hjärtat slår ovanligt hårt och jag har svårt att få luft. Va fan är det som händer med mig?! Jag vill kunna umgås med min son, gå ut och gå, känna mig frisk nog för att TA HAND OM MITT BARN! Känner mig så j***a hjälplös, gråter hela tiden....Jag mår rent ut sagt skit av det här! Finns det någon, någon som känner igen detta eller har någon aning? Jag är inte inbillningsjuk, ja vill bli tagen på allvar för något i min kropp är helt åt helskotta rent ut sagt! Vore oerhört tacksam för svar!