Inlägg från: lärjunge |Visa alla inlägg
  • lärjunge

LCHF tråden 3

IsabelleSj skrev 2008-08-29 17:13:22 följande:
    hej vad kul med en sån här tråd. jag följer också lchf, har tappat 5kg och 8cm runt midjan. Jag tycker det är jättesvårt att hitta på frukost. är såå trött på ägg och fil. saknar brödet jättemkt!
    Hamburgare, fisk, kyckling......... think outside the breakfast box :)
  • lärjunge
    Maddisen80 skrev 2008-08-29 18:44:38 följande:
    Svar på #1418lärljunge, tackar så mycket för tipset
    det brukar vi ha på fredagar, om inte LCHF tacogratäng :)
  • lärjunge
    Lotta71 skrev 2008-08-30 12:24:36 följande:
    Jaa, det vill jag gärna ha, ett brödlikt recept ! Det är det jag saknar mest, BRÖD  O så frukten, den kommer på andra plats
    Grattis Fjällräven!

Och Lotta, jag äter 1 frukt per vecka (en banan efter jag motionsimmar om jag glömmer äta frukost när jag simmar på morgonen). Annars är det mest bär jag äta med vispgrädde när jag är sugen för en god LC dessert :)
  • lärjunge
    Bobbenn skrev 2008-08-30 14:41:28 följande:
    idag gör jag taco gratängen
    Den är SÅ GOD! Även min smal och lång man och son älskade det!
  • lärjunge

Du får äta hur mkt du vill av den

• lärjunge

Grönsaker förbjudet på LCHF? Nejdå. Jag äter mkt grönt o gött

• lärjunge

Kaiza -

Det går superbra! -8 kg sedan 1:a augusti

Kram, Heather

• lärjunge
    Bobbenn skrev 2008-08-31 16:50:01 följande:
    Hur mkt tränade du nu igen?Jag hoppas kunna börja på gym igen efter 13 september om jag får grönt på efterkontrollen. JIPPI
    Jag simmar 1-1,5h per dag, måndag till fredag. Började för snart 1v sen med sånt träning och det är underbart för hela kroppen. Jag simmar typ 20-25 längder i en timme. 2 ggr per vecka är det vattengympa i 1h
  • lärjunge
    Bobbenn skrev 2008-08-31 17:59:58 följande:
    Jag ska ner till 62 kilo och har ingen grav övervikti direkt. Bara tråkig mamma dallrig mage och lite extra "love handles"
    Jag var 128 kg på 1/8. Är nu 120 kg. Jag vill ner till 70-75 kg. Så ja gär oxå grav överviktig.
Svar på tråden LCHF tråden 3