Inlägg från: lärjunge |Visa alla inlägg
  • lärjunge

LCHF tråden 3

Min syn på LCHF är det är *ingen* diet, eller *bantningsmetod* - men det är ett livsstil, och kostomläggning. Man kör detta livet ut och det är bara som det är.

---

Vattengympa kl 20-21 ikväll - helt grym! Jätteroligt och bra musik! (Hon spelade ett RAMMSTEIN låt! *fangirl squeal*!!!) På väg till sängen nu.....

Imorron är det motionsim på kvällen, 18-19, och sen bubbelpool 19-19:30, och hem. Sen på fredag är det motionsim 6.30-7:30 och sedan hem igen så maken kan åka till jobbet kl 8. Sen är det mkt vilande under helgen!

Natti natti!

• lärjunge

Lotta, Ja det är helt underbart Är så glad att jag tecknade autogirokortet för jag verkligen älskar stället! www.medley.se/maserhallen är där jag går.

• lärjunge

1/8 = 128 kg

2/8 = 126 kg

7/8 = 124 kg

14-18/8 = mens - jag väger mig aldrig när jag har mens

18/8-24/8 = förkyld - vägde inte mig denna vecka heller

28/8 = 123 kg

Jippie, -5 kg för augusti månaden!

• lärjunge

Är du trött? Ät lite mer fett (ostrullar med bregott)... det går över efter 3 dagar o sen PÄNG får du SÅ MKT ENERGI!!!

• lärjunge

Jag älskar våfflor mer (o sen amerikanska pankakor, o sen svenska plattor)... har en ny våffelgärn, den är bara ett par månader gammal... den är så bra :)

• lärjunge

45 min motionsimning ikväll, 15 min bubbelpool

Imorron, kl 6.30-7.30 motionsim... hoppas dom har öppet där bubbelpoolen finns, så jag kan vara där från 7.30-7.45 och sen byta kläder och hem till maken o sonen... sen kan maken åka till jobbet

• lärjunge

Godmorgon! Imorse steg jag upp kl 6:00 (trots att kroppen vill att jag sover en halvtimme till), packade min simväska, tog cykeln ut från balkongen o cyklade till Maserhallen. Då kom jag dit 5min tidigt men det gör inget. Så dom öppnade 6:30 och jag simmade tills kl 7:10 och gjorde 20 längder. Sen cyklade jag hem och tog en kopp kaffe. Åt en banan på vägen hem, på cykeln. Åt inget innan simningen, var inte så sugen.

Jag stog på vågen imorse efter jag var på toa, och blev SÅ överraskade - 120 kg står det! 8 kg i en månad?!? Wow! All äran till Gud! Han ger mig kraft att fortsätta och han belönar mig med viktnedgång!

Hoppas ni alla har en trevlig helg! Nu får min kropp vila inför nästa veckas alla simmningen :D

• lärjunge

Linfrö är bra för trög mage.

Jag har lös mage i dag :(

• lärjunge
    Maddisen80 skrev 2008-08-29 17:00:24 följande:
    Svar på #1409Vad ska man äta för fredagmiddag_ ? Jag har så dålig fantasi ,kommer inte på något
    Kycklngsallad?
Svar på tråden LCHF tråden 3