Inlägg från: JewelGirl |Visa alla inlägg
  • JewelGirl

LCHF tråden 3

Maddisen80 skrev 2008-09-06 17:44:16 följande:
    hmm har du ingen frukt eller grönsaker?
    [/citat]
    Maddisen80 skrev 2008-09-06 17:53:20 följande:
    [citat]
    jag sa inget med frukt ,synd va? Jag sa broccoli är gott
    [/citat]

Jo Du frågade ju om frukt eller grönsaker
    Glöm frukten!
    Bobbenn skrev 2008-09-06 17:42:57 följande:
    [citat]
    Bläää jag är så godissugen Har inga altenativ hemma och sur dotter
    Tror oxå du har ätit lite för lite. Men ta den sura dottern på promenad och kom hem med något gott, kanske grädde och lite bär, mörk choklad eller gör egen varm choklad med grädde.
  • JewelGirl

Bobbenn: Inlägget till dig var menat med glimten i ögat Den sura dottern kanske blir på bättre humör med något som händer, typ en promenad till affären. Bäst att säga det så att du inte tog illa upp även om jag använde dina egna ord

• JewelGirl

Bobbenn: Ah, ja jo det förstås Då är det ju inte helt lätt.

• JewelGirl

Nick: JewelGirl
    Började med LCHF: i början av juni i år.
    Viktnedgång: 5,3kg + ytterligare 3kg med GI innan dess (mars-juni).
    Kvar att gå ner: 5kg

• JewelGirl
    Bobbenn skrev 2008-09-10 10:58:35 följande:
    har så svårt att läsa långa texter på datorn tyvärr, ser så dåligt men tror jag fattar. läste här www.giviktkoll.se/default.aspx jag är orolig för är att kroppen utsöndrar för mkt gifter med tanke på att jag ammar Hur vet jag att jag har kommit i ketos?När din kropp försatts i ketos kan omgivningen börja klaga. Din kropp utsöndrar en doft av ammoniak, din andedräkt lika så. Din urin kan bli mörkare än vanligt
    Man ska ju inte banta när man ammar. Och ketos-symptom varierar hejvilt, jag är i ketos men luktar inte illa.
  • JewelGirl

Tror ändå att det inte är bra att lägga om sin kost under amningsperioden.

• JewelGirl

Har följt era spekulationer ang dessa pannkakor och tycker att våffeljärnet låter som en bra idé. Hade kört på våfflor på en gång istället för att försöka steka. Har dock inget våffeljärn, brukar sakna ett ungefär en gång per år i våffeltider

• JewelGirl

Är själv på gång att spräcka en nolla. Väger 70.4kg idag och om 0.8-1.0kg så anser jag att den nollan är gammal och glömd.

• JewelGirl

Gick och lånade "smörstekt" på biblioteket. Vet inte om jag skulle lägga så mkt pengar på den. Inte i nuläget. Tänker kopiera *schhh* det som är intressant och lämna tillbaka boken sen.

Svar på tråden LCHF tråden 3