Är förlossningen den värsta smärta du känt?
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Jag fick endast lustgas, men jag tror inte den gjorde någon större nytta eftersom jag inte fick ha den under krystvärkarna. Förlossningen gick väldigt snabbt, så det blev inte så mycket lustgas om man säger så.. Nästa gång ska jag försöka klara mej helt utan istället..
JA!! helt klart det ondaste jag upplevt. Trodde nog att jag skulle do. Men trots allt sa vill jag ha fler barn!
nej. Alltså, det är ju en smärta utan dess like, men jag tyckte smärtan efteråt var värre. Jag kunde knappt gå ut ur bilen.
Skulle göra om förlossningen 10ggr om om jag bara slapp helvetet efteråt.
Ja. Den värsta känslan jag känt. MEN jag har aldrig brutit ett ben eller nåt sånt, så jag har inte behövt uppleva så mycket smärta i mitt liv Jag tyckte inte att nån av mina förlossningar har varit särskilt jobbig (haft tur ), men det har helt klart ändå varit den värsta känslan.
ja
Akut och svårartad ögoninfektion gör ondare.