Är förlossningen den värsta smärta du känt?
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Ja, det är utan tvekan den värsta smärta jag kännt, utan att överdriva så hade jag nästan näradöden upplevelser första gången, ärligt, jag trodde jag skulle dö utav smärta, det var olidligt!
ja det är nog den högsta smärtan jag uppnått änsålänge... har kanske på sin höjd stukat en fot.. sår... kramp.. men inte en fotboll genom underlivet.. det känns definitivt..
Nej, en riktig öroninflammation/tandvärk är MKT värre! Då är jag förlöst med sugklocka, sprack redigt (Total SR), utan smärtlindring. Så nej, det är INTE den värsta smärta jag känt. Tror att kroppen fixar smärtan vid en förlossning, bara man låter den.
Nej, det var det inte...
Den värsta smärtan för mig har varit när min axel har hoppat ur led. Det har den gjort ett fleratal gånger. Men inte sedan jag vart opererad september 2005. Så det är jag glad över.
Det som gjorde ont i mig med är när inte anhöriga kan acceptera min son för den han är.
Nu måste jag sluta läsa här för jag ska föda typ idag eller på fredag och jag blir nervös nu.
Hejhej!
Nej, men jag hade EDA så det räknas väl inte.
Nej den värsta smärta jag har varit med om var nog en njursten som satte sig riktigt illa..
det värsta jag vart med om är öroninflammtion, och då föddes min prins utan någon som helst smärtlindring alls... =)
Nej den värsta smärtan var när jag hade 1 liter galla i magen efter en gallstensoperation.