Är förlossningen den värsta smärta du känt?
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Nej, trots två förlossningar så slår smärtan inte en kraftig infektion i en tand som höll på att rofyllas. Tandläkaren gav mig bedövning och tryckte in en lång fil rätt in i tanden och ville få proceduren avslutad vid andra besöket, för inte trodde hon på mig när jag sa att smärtan jag fått var onormal och smärtsam..och ut kom en jävla massa var och smärtan jag utsattes för slog upp i huvudet och varade resten av dagen. Bedövning? Jovisst. Fy fan..kommer aldrig glömmas.
Nja, förlossning är den näst värsta smärta jag känt. Värsta var att fastna med foten under bilen vid en bilolycka.
Ja dom sista 10 min innan krystandet var inte roliga :)
Ja!,Fick dödsångest min tredje gång med killen på 5280 g och 41,5 cm huvud men det gick envist bra
Nej det var bröstbölden jag fick efter mjölkstockningen!
Nä, öroninflammation tills trumhinnan spricker är värre. STACKARS små barn som drabbas av det.
Nja, foglossningen var värre. Förlossningsvärkarna var ju över på 20 h medan foglossningen satt i i ett halvår...
Ja, öppningsvärkarna är det värsta jag varit med om (krystvärkarna var nästan sköna). Och då har jag lidit av svår migrän under ett antal år, och även varit med om en olycka och sytts i pannan utan bedövning. Men min förlossning tog 31 timmar och öppningsskedet var riktigt segt så det påverkar nog min allmänna bedömning av hur ont det gjorde.
de flesta har väl bedövning ändå.
Jag hade sagt 'ja' efter första förlossningen men nu har jag tre barn och svaret är 'nej'. Jag har fött alla mina barn utan smärtlindring.
Har haft två snabba förlossningar, en utan smärtlindring och en med lustgas. Smärtan de sista cm av öppningsskedet och när huvudet skär igenom är nog den värsta fysiska smärtan jag upplevt, men samtidigt har förlossningarna varit det häftigaste jag någonsin varit med om! Har aldrig haft riktig tandvärk, njursten eller gallsten. Det är säkerligen mycket jävligare!
NEJ!
Att ha tarmvred var 7 resor värre!
de flesta har väl bedövning ändå.
Nej nej.
Det var fasen så mycket värre att ha dubbelsidig öroninflammation som vuxen.
Nej, det gjorde betydligt ondare att amma än att få ut dottern.