Är förlossningen den värsta smärta du känt?
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
har haft magkramper i samband med magkatarr etc som varit fullständigt överjävliga. egentligen tror jag att den smärtan var jämförbar med förlossningen, och tom kortare tid. men förlossningen har ett så mkt mer positivt syfte, att det känns mer värt det.
Absolut inte den värsta smärta jag varit med om! Har dragit ut två komplicerade visdomständer och det gjorde f-n så mkt ondare eftersom jag hade superont i flera dagar och knappt kunde varken sova, tugga eller svälja... Kan absolut tänka mig att föda fler barn!
Ja, första förlossningen var vidrig!
Andra var helt ok.
Ja, det var det mest smärtsamma, men helt OK. Har väl inte varit med om så mycket smärta helt enkelt.
Japp svarade ja.. De e de värsta ja nånonsin har vart me om! Men slutresultatet blev ju underbart bra
japp det var det... men sen har jag inte blivit utsatt för så mcyket mer smärta...
Jag fick kramp i analen under förlossningen och det gjorde svinigt jävla ont, i övrigt gjorde det väl ont men inte det ondaste jag kännt.
Har haft huvudvärk några gånger så jag inte annat än kunnat gråta innan smärtlindringen börjat hjälpa något. Samt att då jag varit inne på akuten då de trodde jag hade sprickor i underbenet efter en MC-olycka och hade legat med benet i högläge i många timmar och äntligen fick komma hem (utan sprickor) och jag åter fick normalt blodtryck i benet så gjorde det också helvetiskt ont.
Ja, det gjorde det!
Trodde både att jag skulle dö, ville ge upp och gå hem, men det va så häftig känsla att jag klarade av det så även om det gjorde galet ont (värkarna pratar jag då om, själva krystandet var mest arbetsamt, men gjorde inte så ont). Tack och lov finns ju massor av bra hjälp att få också!
Det är den värsta smärtan jag kännt, men ändå är det värre att tatuera sej, tycker jag. Båda gångerna svimmade jag, men under mina båda förlossningar höll jag mej alert:)