Är förlossningen den värsta smärta du känt?
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Nej, njurbäckeninflammation var värre!
Önskar att jag hade fått genomgå en normal förlossning. :(
Osäker, Det är en fin linje mellan det och smärtan jag har i käften efter min utdragna tand
LÄTT :)
Ja, det är lungt den VÄRSTA smärtan jag varit med om. Men sen har jag inte varit med om så mkt. Men kan inte tänka mig att det finns nått annat som gör ondare (ENLIGT MIG). Så jäkla glad att EDAN finns.
Nä inte på långa vägar. Har både migrän och mensvärk som varit sjuhelsikes mycket värre. Jag skulle lätt kunna föda ett barn i veckan
Det gjorde inte så fasligt ont om man jämför med mitt första njurstensanfall eller då jag fick en 600kgs häst över mig.
Den värsta fysiska smärta jag upplevt
Hade dropp och värkar non-stop i 12 timmar
Men all psykisk smärta är mycket värre, just nu upplever jag det värsta jag varit med om när jag försöker acceptera att mitt barn har ett funktionhinder och orka ordna en bra vardag
Jag skulle nog säga att de sista 2 öppningsvärkarna (som öppnade mig från 3 till 10 cm på 5 minuter) var den intensivaste smärta jag känt ... krystvärkarna var inet så farliga däremot. Men hellre en förlossning en en veckas foglossning, fy fan så ont jag hade INNAN förlossningen. Jämfört med det var förlossningen skön