Är förlossningen den värsta smärta du känt?
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Bara lustgas med två sista. Men eda som avstannade värkarna med första - fick ta lustgas och sugklocka.
Nej, jag har varit med om värre smärta, tro det eller ej men jag har faktiskt haft ondare i armen! Och då hade jag ändå rejält ont under min första förlossning.
En förlossning till skulle jag inte vara rädd för, men att få så ont i armen igen är verkligen min stora skräck!
Inga tabletter hjälpte och jag sov knappt på en vecka, usch får mardrömmar bara jag tänker på det...
Nej gallstensanfall är bland det värsta där trodde jag verkligen jag skulle dö.
det absuolut värsta jag känt. Sa direkt efteråt att nästa gång ska jag ha all bedövning man kan få (hade bara lustgasen).
Lustgas
Ja alltså kanske inte själva värkarna och framdrivandet av barnet men när klåparna till personal skulle lägga bäckenbottenbedövning - det är den värsta smärta jag känt.
Ja det var den värsta smärtan jag känt trots många skador genom åren. Men det var klart värt det
Vad gäller bedövning så hann jag inte med något alls förutom några få andetag av lustgasen
Ja, fyfan. Det absolut värsta jag upplevt!
Efter första barnet sa jag ALDRIG MER! Men nu har jag tre barn...För mig är förlossningen inte den värsta smärta jag upplevt. Hade bara lustgas som bedövning. Fast det gjorde så klart fruktansvärt ont iaf. Jag fick livmoderinflammation efter andra barnet och det var mkt värre och att man inte visste varför det gjorde så ont. Haft kampylobacterbakterie i magen också och det var nästan värre än en förlossning det med!