Är förlossningen den värsta smärta du känt?
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Nej jag har haft tandvärk som varit värre.
Det är ju så olika ont... precis som det sägs att det är olika kärlek till ens barn och till ens man. Det gör ju ont på olika sätt.
Födde barn naturligt. Vaginalt utan nån bedövning men för det var det absolut inte smärtfritt. Det kommer ut ett barn mellan benen liksom men jag vill gärna göra om det 2gånger till
Så ja jag måste nog svara att det är det ondaste jag varit med om.
ja verkligen!
det gjorde fruktansvärt ont, o så togs sonen med sugklocka, o det gjorde juh inte saken bättre....*ajaj*
men det är sjukt va fort man glömmer...
när han var 5,5mån blev jag gravid igen (trots att jag ammade)
o nu är jag i v.33 , går in i v.34 i morgon!!
Ne det va det bästa jag varit med om i hela mitt liv hade ingen bedövning alls och allt gick jätte bra :)
Om ca 5månader gör jag det igen :)
Det var definitivt den värsta smärtan! Och jag vet att jag sa under förlossningen att om det blev en dotter så skulle jag aldrig önska barnbarn för då skulle hon bli tvungen att uppleva den hemska smärtan.
Sen är ju upplevelse underbar och allt det onda är värt det sen när bebisen väl är ute, men förbannat ont det gjorde det!
Det var verkligen det värsta jag varit med om smärt väg, men jag har aldrig brutit något eller så så jag har inget att jämföra med.
Nej, för nu är jag sjukskriven för hjärnhinneinflammation! Sådan smärta som jag upplevde de första dygnen hoppas jag att jag aldrig mer får uppleva. Vidrigt! Jag ville på allvar hugga av mig huvudet.
Det gjorde djävulskt ont när de låg på min mage och försökte pressa ut barnet vars hjärtljud plötsligt gick ner kraftigt, men tandvärken jag utstod en hel vecka 6 veckor tidigare var värre.
Så nej, förlossningen var inte värst.