Nybliven förälder i Kalmar?!!?!?
Är nybliven mamma till lilla Theo och undrar om det finns någon fler nybliven förälder i trakten?
Är nybliven mamma till lilla Theo och undrar om det finns någon fler nybliven förälder i trakten?
Jag var aldrig på massage med Oscar. Vi började i slutet på denna månaden, hoppas att hon gillar det.
Hur gick det för er?? Tyckte Theo om det??
Jo jag har varit i oxhagen med Oscar, fast aldrig på denna pyttegruppen. Är faktiskt åxå lite sugen på att gå dit ensam med Tilda.
Hon får ju tyvärr inte lika mycket uppmärksamhet som Oscar fick , fast det är väl så när man är andra barnet!!
Malin m 2 prinsar: Du får skriva och berätta hur det var i oxhagen när du har vatt där, tänkte åxå gå dit nån gång. Får se när jag gör det, fast jag går nog på en tisdag isånnafall eftersom att det är för dom allra minsta.
Var det sång på tisdagar åxå??
Idag har vi vatt på måsen och busat och nu sover mina älsklingar på balkongen. Det hör ju inte till vanligheterna att dom sover samtidigt, så man får passa på att njuta!!!
Bei Bei: Har du fått nån bebis än?
Ha en bra dag allihopa!!!!
Är det nån som har varit i oxhagen än?
Tror att man kan göra hand och fot avtryck i gips där, så jag får väl traska dit snart.
Malin m 2 prinsar: Hur går det på massagen?
spallen: Nej, ingen bebis ännu. Tur det för jag har varit sjuk nu i en vecka. Skulle inte orka med en förlossning nu. Vill hinna städa (ordentligt) innan också. Nu har sambon bara dammsugit på hela denna veckan... Men den är djupt nere och fixerad så det kan ju bli när som nu.
Nya magbilder finns i mitt galleri under mappen "lillebror/lillasyster bf maj 08" (skapade mappen innan UL)