Nybliven förälder i Kalmar?!!?!?
Är nybliven mamma till lilla Theo och undrar om det finns någon fler nybliven förälder i trakten?
Är nybliven mamma till lilla Theo och undrar om det finns någon fler nybliven förälder i trakten?
Malin o 2 prinsar:Den gick igenom besiktingen, tycker alltid att man är lite nervös innan( ser tusenlapparna fladdra iväg).
Idag var i oxhagen o tog kort, dom blev faktiskt jätte-bra. Och så fick vi en hyfsad promenad åxå, det är ju aldrig fel( skulle vilja gå ner ca 10kg)
Självklart så kan vi träffas en annan dag, kanske ta ett barnvagnsrace??
Bei Bei: Hoppas att allt är bra m er, det tar ju ett tag att landa i rollen som 2-barnsmor(tyckte jag iallafall)
Kram på er allihop!!
Vad typiskt att Theo fick feber, hoppas att han mår bättre nu.
Tilda hade ingen feber men var däremot väldigt grinig både på em o på kvällen.
Vad tycker du om att träffas på torsdag fm? Typ runt 11-tiden?
Hej
Det var ett tag sen det var aktivitet i denna tråden ser jag. Jag har haft så mycket att göra...vi håller på att renovera köket, har haft en massa aktiviteter i skolan och på dagis så här inför sommaren. Sen har vi en ganska stor trädgård men tusen rabatter som ska rensas.. Måste lägga igen några, dels så har jag inte speciellt gröna fingrar och dels så har jag inte tid!
Brukar ni träffas några av er? I så fall hänger jag gärna med på nån träff om jag har möjlighet, fast ni kanske gör uppehåll under sommaren? Vore trevligt att komma ut lite och träffa folk ihop med den minsta tjejen i alla fall :)
Ikon1998:
Jag träffas gärna.
Har haft lite mkt på senaste bara. Gifte mig i lördags
Är ju hemma nu med våran minsta som födde 4:e maj, så jag träffas gärna.
Malin:
Tack, ja det var helt perfekt! Är så nöjd med dagen. Vigselförättaren var helt klockren, hon passade in så bra! Kunde inte varit bättre.
Jag trode aldrig jag skulle bli gift, men när vi väntade Hannes så friade min älskling. Vi bestämde oss i september, men har hållt det hemligt så det var ett överraskningsbröllop.
Du får väl fria på skottåret Bara 3 år kvar nu
Följer gärna med er på tisdag om jag får, stora tösen är på dagis 9-14. Hur dags är ni på Öppna förskolan?
Jag kan träffas nästa vecka, spelar ingen roll vilken dag
Bei Bei det hade varit supertrevligt! ÖF öppnar dock först kl 1, så vi brukar träffas där då (om vi inte promenerar, då brukar vi gå kring 12.30) sedan har dom sångstund där klockan två och efter den brukar vi börja röra oss hemmåt igen!
Annars kan jag också ses nästa vecka, dock inte på måndag eller tisdag!
Kram på er tjejer!
Malin; Attans Blir svårt för mig att hinna med. Är det babycafe eller får man ha med större barn? Dottern går bara nästa vecka på dagis, sen har hon sommarlov.
Nu blir det "guffu" (frukost enligt min 2-åring) Sen blir det dagis, jag ska tvätta och städa medans hon är och leker av sig, hoppas Hannes sover mkt så jag hinner röja av lite.