Nybliven förälder i Kalmar?!!?!?
Är nybliven mamma till lilla Theo och undrar om det finns någon fler nybliven förälder i trakten?
Är nybliven mamma till lilla Theo och undrar om det finns någon fler nybliven förälder i trakten?
Vart ligger måsen? Jag går till den i norrliden (kommer inte ihåg vad den heter)
Nu sitter Ronja på våran terass i solen och äter en smörgås. Jag diskar och donar lite i köket. Skönt att hon kan vara ute och leka en stund själv
Hej och välkommen!
måsen ligger inne i stan, ungefär vid babykomfort.
Här är det bara bra.
Oscar var nog 5 månader när vi gick till kyrkan första gången. Tilda var 5-6 veckor när vi gick till öf första gången. Så det var ju lite skilnad, hade nog väntat lite med Tilda om hon inte hade haft en storebror som vill komma ut och busa lite och träffa andra barn.
Har du varit på massagen än?
Tillbaka igen till öf, jag tror att dom har en pyttegrupp för bebisar upp till 6 månader ute i oxhagen. Har inte varit där, fast det kanske är trevligt.
Hej
Hittade precis till denna tråd. Jag är 31 år och fick mitt 3:e barn i oktober, nu har vi tre tjejer 7 år, 3 år och minsta då 6 månader. Vilket vårväder vi har fått nu, helt otroligt att det kan vara så olika, hörde att det snöat utanför Luleå igår och var minusgrader!
Hej och välkommen till tråden, ikon1998!
javisst är det underbart väder vi har, känns som att man har väntat i en evighet på detta.
Vart bor ni då?
Vi bor i Smedby. Har bott här 2 år, bodde inne i stan innan.
Jag har inte riktigt lärt mig hur det funkar här på Familjeliv...allt tar så lång tid för mig att hitta å särskilt med en bebis i famnen som gärna vill skriva! Får jag upp denna tråd på min sida när jag gjort inlägg eller måste jag söka upp tråden varje gång jag vill läsa här?