• spallen

Nybliven förälder i Kalmar?!!?!?

Här har du en!!

Fick mitt andra barn nu i februari, när fick du??

• spallen

min son fick jag i augusti-06 och min dotter fick jag den 12:e februari. Så vi fick ju väldigt nära varandra, Malin o 2 prisar!

Vart bor ni? Jag bor på södra området i kalmar.

• spallen

Jag känner att jag att gjort mitt, angående att befolka Sverige.
    Tycker att det känns mysigt med stora familjer, fast för egen del så räcker det med 2.

Jag bor inte heller långt ifrån sjukhuset. Fast med 2:an var jag tvungen att åka bil till förlossningen ändå, för att det gick med raketfart när den här lilla skruttan skulle ut. Var på förlossningen i 30 minuter!!!!

• spallen

Jag läste i din blogg att du funderade på babyrytmik, hade du tänkt att gå till kyrkan då??

• spallen

Jag är inte heller troende, fast jag gick med min son och jag har tänkt att gå med lill-tjejen åxå. Jag har gått för att jag tycker det är en mysig stund och för att träffa andra mammor + barn. Man känner sig lite osocial annars tycker jag när man är mammaledig.

• spallen

Hallå där Bei Bei!! Hur kommer det sig att ni vill flytta tillbaka? I vilken del av kalmar bor ni då?

• spallen

Malin m 2 prisar: Det kanske är lite tidigt att gå än, jag kommer förmodligen att börja till hösten. nu har jag anmält oss till babymassage , som börjar i slutet av april. Känns som att det får räcka för stunden.

Bei Bei :jag bor på södra området, ungefär vid sjukhuset.

Vad gör ni annars idag ? Jag hörde att det skulle bli fint väder idag, fast det verkar ju inte stämma( snyft)

• spallen

Jag kommer att gå till fitnessgymet på massage, det kostade nåt på 600kr. Vad kostade erat?

Om du har tänkt att gå till kyrkan så har dom sommaruppehåll, tror att babyrytmiken börjar igen i augusti el september.

vår dag har väl varit hyfsad, förutom att Tilda har fått en ögoninfektion. Stackars min lilla sötnos!!!

• spallen

Hallå allihopa! Hoppas att allt är bra.

Malin m 2 prinsar: Hur är det med Theo? Blev det nån förkylning?

Bei Bei: Visst är det härligt att vara ute mycket, försöker åxå att vara det så gott det går. Vilken öppna förskolan går ni till?
    Jag går mest till måsen, har fått för mig att det är den som ligger närmst.

Ha det bra allihopa!!!

Svar på tråden Nybliven förälder i Kalmar?!!?!?