• Malin och två prinsar

Nybliven förälder i Kalmar?!!?!?

Är nybliven mamma till lilla Theo och undrar om det finns någon fler nybliven förälder i trakten?

• Svar på tråden Nybliven förälder i Kalmar?!!?!?
  • Malin och två prinsar

Jag fick också i februari, den 15:e närmare bestämt! Hur gamla är dina?

• Angel73

Här är en till fick en dotter den 23 november, så ganska nybliven mamma IGEN

• spallen

min son fick jag i augusti-06 och min dotter fick jag den 12:e februari. Så vi fick ju väldigt nära varandra, Malin o 2 prisar!

Vart bor ni? Jag bor på södra området i kalmar.

• Malin och två prinsar
    Svar på #4

Oj oj! Mitt vatten gick redan den 13:e, så jag var in på BB flera gånger för att ta fostervattensprov, kanske har stött på varandra där i korridorerna =)

jag bor så gott som granne med sjukhuset, så vi bor på samma sida av stan också!
  • Malin och två prinsar
    Svar på #3
    Hej Hej! Igen skriver du..hur många barn har det blivit? *nyfiken*
  • Angel73

Malin och två prinsar skrev 2008-03-27 07:43:15 följande:

Svar på #3Hej Hej! Igen skriver du..hur många barn har det blivit? *nyfiken*
    He he jag har tänkt befolka jorden själv Detta är barn nr 5 men nu får det vara nog.
  • Malin och två prinsar
    Svar på #7
    Oj! Inte illa =) Vad mysigt...har själv 6 syskon plus 4 plastsyskon, så jag om någon vet hur mysigt det är med en stor familj! Hur gammal är den äldsta då?
  • Angel73

den äldsta är 13 (tjej) sen kommer tre pojkar 12, 7, 4 sist kom en tjeja och hon är 4 månader. Ja det är härligt med barn, största skillnaden var nog mellan barn 1 och 2 sen flyter det bara på (vardagen alltså)

• Angel73

När du nu är uppvuxen med många i familjen , skulle du vilja ha en stor familj eller blir man tvärt emot och bara ha max 2 eller 3 barn ?

Svar på tråden Nybliven förälder i Kalmar?!!?!?