• Aussielotta

Nån som e vaken?

Viggo - mitt busiga charmtroll!
  • Svar på tråden Nån som e vaken?
  • Laminie
    Fluffguf skrev 2008-03-25 05:02:08 följande:
    Vad pluggar du?Jag har läst ungefär 2½ år, men nu är jag sjukskriven, det är 5 år totalt...
    Är det mycket och svårt plugg? Är du redo att fortsätta efter du har fått ordning på ditt sömnproblem? Jag pluggar upp betyg på Komvux för att höja mitt betygssnitt. 30 ämnen ska pluggas upp och jag har bara klarat 3 än så länge. Många kvar .
  • Fluffguf
    Laminie skrev 2008-03-25 05:06:26 följande:
    Är det mycket och svårt plugg? Är du redo att fortsätta efter du har fått ordning på ditt sömnproblem? Jag pluggar upp betyg på Komvux för att höja mitt betygssnitt. 30 ämnen ska pluggas upp och jag har bara klarat 3 än så länge. Många kvar.
    Ja, det är väldigt tufft! Jag vet inte hur det kommer att bli sedan, jag vill fortsätta men allt beror på vad jag kan få för hjälp.

30 ämnen, det är mycket! Vad ska du läsa sedan?
  • Laminie
    Fluffguf skrev 2008-03-25 05:08:06 följande:
    Ja, det är väldigt tufft! Jag vet inte hur det kommer att bli sedan, jag vill fortsätta men allt beror på vad jag kan få för hjälp.30 ämnen, det är mycket! Vad ska du läsa sedan?
    Jag vill bli civilekonom . Synd att det ska vara så jädrarns svårt att komma in bara! Vilket betygssnitt krävs för att komma in på din utbildning? Pluggade du också upp betyg eller var du flitig på gymnasiet?
  • Fluffguf
    Laminie skrev 2008-03-25 05:12:40 följande:
    Jag vill bli civilekonom. Synd att det ska vara så jädrarns svårt att komma in bara! Vilket betygssnitt krävs för att komma in på din utbildning? Pluggade du också upp betyg eller var du flitig på gymnasiet?
    Aha, var tänkte du plugga?

Jag gick direkt från gymnasiet. Jag vet inte vad man behövde exakt för poäng, men runt 18 tror jag.
  • Laminie