-
-
Svar på tråden Nån som e vaken?
-
hehe ja då... men nu är det väl dags för sängvalsen.... har haft min lilla "egotid" nu =)
-
låter skönt. själv vaknade jag för en timme sen med illamående. springer på toa med diarremage.....inte kul för en som lider av spýfobi. hoppas för guds skull jag slipper spy.....hur nojig som helst....hackar tänder, oroar mig, knyter sig imagen
-
Hade just samma tanke.. en sista cigg sen sängen.. måste vända dygnet igår fick ja inte lagt mig fören efter halv 5 på morran (i morse alltså)Bekali skrev 2008-03-25 01:55:14 följande:hehe ja då... men nu är det väl dags för sängvalsen.... har haft min lilla "egotid" nu =)
-
jo då! E ju nattuggla så jag e allt vaken!
-
Jag är vaken... Jag kan knappt sova alls för tillfället, så jag har slutat försöka. Jag stannar uppe och får massor gjort i stället. Inatt bakar jag bröd
-
Häxan Jia skrev 2008-03-25 02:00:31 följande:
Hade just samma tanke.. en sista cigg sen sängen.. måste vända dygnet igår fick ja inte lagt mig fören efter halv 5 på morran (i morse alltså)Hehehe... känner igen... blir lätt så... det är så tyst o skönt i huset den här tiden *s*
inga barn som stimmar bara tyst lugnt.... och mina barn är så stora så dem fixar sin egen frukost i morgonbitti hehe =)
Jag är ledig efter ha jobbat hela påskhelgen, dock var jag ledig idag men har då passat på o möblera om lite, ordnat ett dator-rum =) så skönt nu när de är färdigröjt och ommöblerat o städat hehe.... o alla sover utom jag.... men nu tar jag en sista cig jag med... sen somnar jag gott efter allt slit hihi =)
**natti natti** -
här är en till som är vaken.. men ja jobbar så sova får ja inte göra förns ja slutat efter halv 8 villsäga..
-
Du har hunnit med mycket idag då!Bekali skrev 2008-03-25 02:05:21 följande:Häxan Jia skrev 2008-03-25 02:00:31 följande: Hehehe... känner igen... blir lätt så... det är så tyst o skönt i huset den här tiden *s*inga barn som stimmar bara tyst lugnt.... och mina barn är så stora så dem fixar sin egen frukost i morgonbitti hehe =)Jag är ledig efter ha jobbat hela påskhelgen, dock var jag ledig idag men har då passat på o möblera om lite, ordnat ett dator-rum =) så skönt nu när de är färdigröjt och ommöblerat o städat hehe.... o alla sover utom jag.... men nu tar jag en sista cig jag med... sen somnar jag gott efter allt slit hihi =)**natti natti**
-
en vaken till... sitter alltid uppe sent på nätterna. har blivit så sen jag började plugga på distans. men men får mycket läxor gjorda iaf =) haha
-
Jisses va du härjat hemma... en annan har tagit ett varv med dammsugaren.. jo så bakade jag en kaka också som jag å brorsan och en kompis gluffade i oss när vi spelade kort... Sett en film har ja med gjort..Bekali skrev 2008-03-25 02:05:21 följande:Häxan Jia skrev 2008-03-25 02:00:31 följande: Hehehe... känner igen... blir lätt så... det är så tyst o skönt i huset den här tiden *s*inga barn som stimmar bara tyst lugnt.... och mina barn är så stora så dem fixar sin egen frukost i morgonbitti hehe =)Jag är ledig efter ha jobbat hela påskhelgen, dock var jag ledig idag men har då passat på o möblera om lite, ordnat ett dator-rum =) så skönt nu när de är färdigröjt och ommöblerat o städat hehe.... o alla sover utom jag.... men nu tar jag en sista cig jag med... sen somnar jag gott efter allt slit hihi =)**natti natti**
Men inget nyttigt alls annars