-
-
Svar på tråden Nån som e vaken?
-
Jag ska vara uppe hela dagen och så lägger jag mig tidigt på kvällen . Inte särskilt svårt men seg blir man! Hur länge sover du om dagarna ifall du jobbat natt?MeeFalcon skrev 2008-03-25 03:07:49 följande:jag jobbar natt... gick på kl 21 och går av 7.30... Hm.. Hur ska du lyckas vända dygnet, är inte det jättesvårt?? jag har problem efter att jobbat natt...
-
nu är jag mätt, och mattrött.. =P
Så ska gå och röka, borsta tänderna
och så lägga mig. Kanske läsa lite..
Läser en novellsamling av Stephen King..
Kommit till "1408", törs jag läsa den innan
jag somnar? =P -
Gud vad gott! Det var länge sedan jag hade våfflor, vi har inget våffeljärnEm00 skrev 2008-03-25 03:30:58 följande:våfflor =P =DSmeten fanns ju färdig så.. =P
-
Jaa, det var gott!
ajdå =/
Köp ett?
Funkar ju kanon att göra toast i också =D
-
Ja, det är lite dumt för vi har ett sånt till varma mackor, men det kan man ju inte göra våfflor iEm00 skrev 2008-03-25 04:02:52 följande:Jaa, det var gott!ajdå =/Köp ett?Funkar ju kanon att göra toast i också =D
-
haha, ajfan =P
Men nu ska jag försöka sova =)
Eller, läsa lite först..
Gonatt!
Ses imorrn natt, kanske =) -
Godnatt!Em00 skrev 2008-03-25 04:16:31 följande:haha, ajfan =P Men nu ska jag försöka sova =)Eller, läsa lite först..Gonatt!Ses imorrn natt, kanske =)
Fluffguf: Är du kvar? -
Lite av och till sådär...Laminie skrev 2008-03-25 04:33:42 följande:Godnatt!Fluffguf: Är du kvar?
Pluggar du fortfarande -
Hehe, jupp. Har sjukt mycket plugg Hur många år har du pluggat? Kikade på din presentation Hur många år är utbildningen egentligen?Fluffguf skrev 2008-03-25 04:39:08 följande:Lite av och till sådär...Pluggar du fortfarande
-
Vad pluggar du?Laminie skrev 2008-03-25 04:44:10 följande:Hehe, jupp. Har sjukt mycket pluggHur många år har du pluggat? Kikade på din presentationHur många år är utbildningen egentligen?
Jag har läst ungefär 2½ år, men nu är jag sjukskriven, det är 5 år totalt...