• Aussielotta

Nån som e vaken?

Viggo - mitt busiga charmtroll!
  • Svar på tråden Nån som e vaken?
  • Em00

gött, då kan jag också käka =P =D

Fluffguf skrev 2008-03-25 03:00:13 följande:
    Självklart! Man blir ju hungrig om man är vaken. Ibland lagar jag middag mitt i natten.
    [/citat]
    Laminie skrev 2008-03-25 03:01:06 följande:
    [citat]
    Ska också käka nu
  • Laminie
    Fluffguf skrev 2008-03-25 03:01:32 följande:
    Jag har typ världens sjukaste dygnsrytm nu, jag är sjukskriven bla för mina sömnstörningar. Så ibland sover jag inget alls på 2-3 dygn, sedan kan jag sova 12-16 timmar precis när som helst på dygnet...
    Oj! Hur orkar du vara uppe så länge? Jag kan också sova länge, har också helt sjuk dygnsrytm. Häromdagen gick jag och la mig halv tolv på natten och vaknade inte förrän halv tre på dagen .
  • MeeFalcon

hej hej... fler än jag som e uppe! Hur kommer det sig att ni e vakna nu?

• Laminie
    Em00 skrev 2008-03-25 03:03:37 följande:
    gött, då kan jag också käka =P =D
    Vad ska du käka?
  • Laminie
    MeeFalcon skrev 2008-03-25 03:04:41 följande:
    hej hej... fler än jag som e uppe! Hur kommer det sig att ni e vakna nu?
    Jag ska vända rätt dygnet Du då?
  • Fluffguf
    Laminie skrev 2008-03-25 03:04:31 följande:
    Oj!Hur orkar du vara uppe så länge? Jag kan också sova länge, har också helt sjuk dygnsrytm. Häromdagen gick jag och la mig halv tolv på natten och vaknade inte förrän halv tre på dagen.
    Jaa du, jag kunde det inte för ett år sedan, men jag har ingen ro att sova alls nu...
    Men ibland slår det om helt... En gång gick jag och la mig 22 och vaknade av att min sambo kom hem från jobbet klockan 17 Jag väntar på att få komma till psyk nu så jag kan slippa ha det såhär, men för tillfället passar jag på att göra det bästa av all extra tid som jag har på nätterna
  • MeeFalcon

jag jobbar natt... gick på kl 21 och går av 7.30... Hm.. Hur ska du lyckas vända dygnet, är inte det jättesvårt?? jag har problem efter att jobbat natt...

• Häxan Jia
    Em00 skrev 2008-03-25 02:59:16 följande:
    maaat.. jag är hungrig, får man vara det den här tidenpå dygnet?
    Japp, för de e ja med..
    Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
  • Häxan Jia
    Fluffguf skrev 2008-03-25 02:59:43 följande:
    Svar på #23Det gjorde jag också, jag hade alltid en bok gömd inne i nattduksbordet och jag trodde inte att mamma fattade att jag låg och läste. Men hon har berättat när jag blev äldre att varje gång hon gick förbi mitt rum hörde hon hur jag gjorde ett sånt där skrämt ljud
    hehe min med.. Hon visste också, men låtsades inte om det
  • Häxan Jia

Måste bara visa min dotter... Hon e köng!

KÖNG!!!!

Svar på tråden Nån som e vaken?