• Aussielotta

Nån som e vaken?

Viggo - mitt busiga charmtroll!
  • Svar på tråden Nån som e vaken?
  • Robinsyster

jo, fast inte här. Är nybliven singel, så har alla känslor om båda världarna

Hade fått några korta kommentarer imorgon bitti om sambon vetet att jag suttit halva natten vid datorn. hehehe

vad gör att du är uppe inatt då?

Fluffguf skrev 2008-03-26 03:45:55 följande:
    Nej så är det absolut! Men det går jui perioder också när man har ett förhållande. Det är också lätt att glömma när man är singel
  • oxle bo

jag jobbar...
    vill att kl ska bli 7:15 så jag få gå hem o sova, börjar bli trött nu.

• jessipessi

ja samma här slutar osså 7.15. har jobbat på ett ställe 15.30-21 o sen på detta stället 21.15-07.15 så jag e trött. o imorgon kommer jag hem i en tom lägenhet o ska sova hela dagen min dotter e på dagis

• Robinsyster

Em00 - Men Blä vad äckligt.... hahaha

• Em00
    Svar på #104
    Haha, jag lovar dig!

Det var MASSOR! Skinkbiten var helt svart alltså!

Haha, justja.
    Innan jag tog dammsugaren så tog jag sånt här man sprutar
    så det luktar gott.. Jag sprutade ner myrorna med det =P
  • oxle bo

då är du helt slut nu då
    skönt att hon är på dagis så du kan sova, jobbar du alltid natt?

• Robinsyster

shit, det där med myrorna fick mig att tänka på en återkommande mardröm jag hade när jag var mindre. Drömde samma dröm varje natt i flera års tid.

Drömde att det var en myrstack längst ner i min säng, att de kröp närmare och närmare. Fick sån grym panik och vaknade alltid gråtandes, uppkrypen på kudden.
    Hua!

• Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-26 03:44:58 följande:
    ookej.. det blev visst uppskjutet lite..Nån (läs: min mamma) hade lagt en skinkskiva på golvet,till katterna, som dom inte käkat upp.Ska leta reda på nåt att sätta som lock på colaburken..Tänder en lampar, tittar av nån anledning ner pågolvet och ser.. nåt svart.. som rör sig.. fy i helvete!På med fler lampor, 100tals (kändes det som) myrjävlarsom invaderat den där stackars skinkbiten!!Så lite panik.. fundera på att ta nåt att sätta över dom..men så.. jaa! dammsugaren! leta reda på alla delar,4 stycken, i med vatten i den där grejen (vi har en såndärdammsugare som man ska ha i vatten i, där skräpet hamnar. Istället för påsan) fast med slangen och så igång med dammsugaren.Usch! Dom var ju i halva jäkla köket.. så äckligt!Så.. nu måste jag fan varva ner lite innan jag kan lägga mig =PLägger ut bilder senare idag, pallar inte titta på dom inatt,då kan jag inte sova.. haha!
    Åh fy!
    Robinsyster skrev 2008-03-26 03:49:58 följande:
    jo, fast inte här. Är nybliven singel, så har alla känslor om båda världarna Hade fått några korta kommentarer imorgon bitti om sambon vetet att jag suttit halva natten vid datorn. hehehevad gör att du är uppe inatt då?
    Skönt att ingen kommenterar då
    Jag kan inte sova helt enkelt, själv?
  • jessipessi

nej hoppar in extra är bara timvikarie, så detta e min andra vaken ensamma natt här, har jobbat natt på andra ställen trivs rätt bra emd det.. vad jobbar du emd då?

Svar på tråden Nån som e vaken?