-
-
Svar på tråden Nån som e vaken?
-
Hm, jag är vaken och har så ont i halsen så jag har svårt att sova :(
-
Men nu är det iaf dags för mig att knoppa.
godnatt brudar...
-
nu ska jag försöka sova..
får se vad jag drömmer om.. haha =P
natti på er allesammans! -
Godnatt robinsyster och em00
-
mmm, magsjuk unge =(
-
Åh vad jobbigt! Hoppas att du inte blir smittad!Leija skrev 2008-03-26 04:32:24 följande:mmm, magsjuk unge =(
-
Brukar inte bli det =)Fluffguf skrev 2008-03-26 04:34:17 följande:Åh vad jobbigt! Hoppas att du inte blir smittad!
Iofs har jag 3 barn och vi bor 7 pers i en 3:a just nu och det brukar bara vara en som får magsjuka, tror man blir typ över hygienisk när man bor tight ;oP -
Oj, 7 pers Hur kommer det sig?Leija skrev 2008-03-26 04:39:49 följande:Brukar inte bli det =)Iofs har jag 3 barn och vi bor 7 pers i en 3:a just nu och det brukar bara vara en som får magsjuka, tror man blir typ över hygienisk när man bor tight ;oP
-
Ska flytta till hus, men vi renoverar, spar pengar o kör compact living för att spara pengar några månader =)Fluffguf skrev 2008-03-26 04:42:47 följande:Oj, 7 pers Hur kommer det sig?
-
Aha, smart! Mamma kände en familj som gjorde så, men de bodde fem pers och en schäfer i en husvagn, kanske lite väl trångt?Leija skrev 2008-03-26 04:45:37 följande:Ska flytta till hus, men vi renoverar, spar pengar o kör compact living för att spara pengar några månader =)