• Aussielotta

Nån som e vaken?

Viggo - mitt busiga charmtroll!
  • Svar på tråden Nån som e vaken?
  • anneliesb

Är det ingen som vart vaken på länge?

• Em00

har faktiskt lagt mig i tid i snart en vecka! =)
    Eller ja.. runt 01, istället för 04-06.
    Kan bero på att jag inte är hemma.. =)

• Lucille

Jag har suttit uppe alldeles för sent den senaste tiden. Vet inte vad som är fel. Lider ju av säsongsdepression som brukar slå till strax innan December, men blir sämre strax efter nyår. När solen kommer brukar jag bli en helt annan person och må prima. Men jag kan inte lägga mig, kan inte sova när jag gör det, och kommer upp för sent. :/ Så många tankar, så mycket som går emot mig, så mycket psykisk stress tror jag. Måste ringa min kurator. Kan inte fortsätta såhär. Orkar nästan ingenting...

... inte likt mig.

• anneliesb

Ja denna psykiska ohälsa... *suck*

• Lucille

I know? Kan den inte förbjudas? :)

Vad säger ni om den här idén? Alla över 10+ kallas var x år till någon psykisk utvärdering, ungefär som folktandvården gör, och om det visar sig att man behöver hjälp så får man den hjälp man behöver. Behöver man ingen hjälp just då så kallas man igen efter x antal år. Varför är våran fysiska hälsa viktigare än den psykiska?

• Leos och Vincents mamma

Jag sitter vaken här med min minsta son som är 5 veckor, han är trött, men kommer inte till ro. Suck, jag vill SOVA!!
    Men om en timme kommer sambon hem från jobbet så då tar han över som tur är.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • anneliesb

Ja det vore perfa för mej!

synd att man inte bara kna ta ett blodprov, så man kan se att den mår dåligt, å vips så blir man bättre av lite tabletter!

• Suck och suck

Här är jag vaken. Försöker avvänja mig vid tabletter, och inatt gick det inget vidare...

• DiZZY

Här är en till som e vaken :)
    Inte kunnat sova nåt..POLLENALLERGIHELVETE...sitter nu o överväger om jag ska jobba om tre timmar eller inte..:S känner mig mer död än levande...

• Suck och suck

Jag har inget jobb imorron. Men dottern ska ju tas om hand om, lite extra också, då sambon deklarerar.
    Sambon är ETT problem till att jag ligger och våndas och inte mår så bra.
    Usch. Han är dum!

• Suck och suck

Nu har jag domnat till mig här framför datorn.
    Tog lite kvällste och åt lite persika och kex...zzz, nu, Får vi hoppas!

• Suck och suck

Somnade iallafall. Så nu fick jag fem timmar. Lite modfälld idag...

Svar på tråden Nån som e vaken?