-
-
Svar på tråden Nån som e vaken?
-
haha, jag har inte ens ett barn att skylla på..
-
Fast innan så störde de mig inte.. Då var jag ju sjukskriven med sömnproblem... NU e ja mammaledig, men problemet kvarstår...Em00 skrev 2008-03-29 01:52:22 följande:haha, jag har inte ens ett barn att skylla på..
kanske är de brist på vett då -
hahaha, jaa ;P
-
Jag är vaken för att min dotter ville bli hämtat (hann att åka med bilen) för att sen få veta att hon ångra sig. Suck..
-
Ska opereras för gallsten på tisdag. Sitter stenar i gallgångarna och det är ju inte så bra med tanke på bukspottskörteln som blir retad och då kan bli inflammerad. Så jag får inte åka hem om jag skulle bli sämre snabbt så de får göra akut operation på mig (hoppas inte, ogillar överraskningar) så då får man ligga här på avdelningen och ha det trist!!!oxle bo skrev 2008-03-29 01:30:46 följande:oj.. får man fråga varför?
Nu ska jag försöka sova lite iaf, maken kommer hit med dottern imorgon och hälsar på! -
Tonåring??baralillaja skrev 2008-03-29 02:02:47 följande:Jag är vaken för att min dotter ville bli hämtat (hann att åka med bilen) för att sen få veta att hon ångra sig. Suck..
-
jag e vaken eftersom mina barn e hos sin pappa å jag saknar dem så jag håller på att gå sönder!
-
Men säg de inte till någon, vill ju inte sabba min image liksomEm00 skrev 2008-03-29 02:00:26 följande:hahaha, jaa ;P
-
Jobbigt.... där kommer ja med vara senare i livet, men de vågar jag inte ens tänka på ännu...Bidosas skrev 2008-03-29 02:06:50 följande:jag e vaken eftersom mina barn e hos sin pappa å jag saknar dem så jag håller på att gå sönder!
-
haha, nejdå, jag ska inte säga nåt
jag är trött *sitter och gäspar*
Häxan Jia skrev 2008-03-29 02:07:55 följande:
Men säg de inte till någon, vill ju inte sabba min image liksom