Inlägg från: Laminie |Visa alla inlägg
  • Laminie

Nån som e vaken?

Jag är också vaken, sitter och pluggar geografi. Trist!

• Laminie

Hur länge sover ni om dagarna om ni är uppe såhär länge? Jag kan sova för länge vilket inte är bra. Så därför ska jag vara uppe hela natten nu så jag kan vända rätt på dygnet .

• Laminie
    Fluffguf skrev 2008-03-25 03:01:32 följande:
    Jag har typ världens sjukaste dygnsrytm nu, jag är sjukskriven bla för mina sömnstörningar. Så ibland sover jag inget alls på 2-3 dygn, sedan kan jag sova 12-16 timmar precis när som helst på dygnet...
    Oj! Hur orkar du vara uppe så länge? Jag kan också sova länge, har också helt sjuk dygnsrytm. Häromdagen gick jag och la mig halv tolv på natten och vaknade inte förrän halv tre på dagen .
  • Laminie
    Em00 skrev 2008-03-25 03:03:37 följande:
    gött, då kan jag också käka =P =D
    Vad ska du käka?
  • Laminie
    MeeFalcon skrev 2008-03-25 03:04:41 följande:
    hej hej... fler än jag som e uppe! Hur kommer det sig att ni e vakna nu?
    Jag ska vända rätt dygnet Du då?
  • Laminie
    MeeFalcon skrev 2008-03-25 03:07:49 följande:
    jag jobbar natt... gick på kl 21 och går av 7.30... Hm.. Hur ska du lyckas vända dygnet, är inte det jättesvårt?? jag har problem efter att jobbat natt...
    Jag ska vara uppe hela dagen och så lägger jag mig tidigt på kvällen . Inte särskilt svårt men seg blir man! Hur länge sover du om dagarna ifall du jobbat natt?
  • Laminie
    Em00 skrev 2008-03-25 04:16:31 följande:
    haha, ajfan =P Men nu ska jag försöka sova =)Eller, läsa lite först..Gonatt!Ses imorrn natt, kanske =)
    Godnatt!

Fluffguf: Är du kvar?
  • Laminie
    Fluffguf skrev 2008-03-25 04:39:08 följande:
    Lite av och till sådär...Pluggar du fortfarande
    Hehe, jupp. Har sjukt mycket plugg Hur många år har du pluggat? Kikade på din presentation Hur många år är utbildningen egentligen?
  • Laminie
    Fluffguf skrev 2008-03-25 05:02:08 följande:
    Vad pluggar du?Jag har läst ungefär 2½ år, men nu är jag sjukskriven, det är 5 år totalt...
    Är det mycket och svårt plugg? Är du redo att fortsätta efter du har fått ordning på ditt sömnproblem? Jag pluggar upp betyg på Komvux för att höja mitt betygssnitt. 30 ämnen ska pluggas upp och jag har bara klarat 3 än så länge. Många kvar .
  • Laminie
    Fluffguf skrev 2008-03-25 05:08:06 följande:
    Ja, det är väldigt tufft! Jag vet inte hur det kommer att bli sedan, jag vill fortsätta men allt beror på vad jag kan få för hjälp.30 ämnen, det är mycket! Vad ska du läsa sedan?
    Jag vill bli civilekonom . Synd att det ska vara så jädrarns svårt att komma in bara! Vilket betygssnitt krävs för att komma in på din utbildning? Pluggade du också upp betyg eller var du flitig på gymnasiet?
  • Laminie

Shit, vad duktig du var i skolan! Jag vill plugga på Stockholms Universitet. Varför vill du bli apotekare?*Nyfiken* . Vad har du för planer idag förresten? Såg att klockan börjar bli morgon Själv ska man plugga samt till bibblan.

• Laminie

Jag har alltid haft intresset för ekonomi, en bra utbildning att ha med sig ifall man ska starta eget en dag. Nä...nu måste jag göra lite nytta. Förstår inte hur jag ska orka med alla ärenden idag bara Hoppas du får en fin dag, när ska du lägga dig idag? Ikväll?

Svar på tråden Nån som e vaken?