Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Nån som e vaken?

Jag är vaken... Jag kan knappt sova alls för tillfället, så jag har slutat försöka. Jag stannar uppe och får massor gjort i stället. Inatt bakar jag bröd

• Fluffguf
    Bekali skrev 2008-03-25 02:05:21 följande:
    Häxan Jia skrev 2008-03-25 02:00:31 följande: Hehehe... känner igen... blir lätt så... det är så tyst o skönt i huset den här tiden *s*inga barn som stimmar bara tyst lugnt.... och mina barn är så stora så dem fixar sin egen frukost i morgonbitti hehe =)Jag är ledig efter ha jobbat hela påskhelgen, dock var jag ledig idag men har då passat på o möblera om lite, ordnat ett dator-rum =) så skönt nu när de är färdigröjt och ommöblerat o städat hehe.... o alla sover utom jag.... men nu tar jag en sista cig jag med... sen somnar jag gott efter allt slit hihi =)**natti natti**
    Du har hunnit med mycket idag då!
  • Fluffguf

Vad hittar ni på såhär på natten?
    Själv har jag precis satt in bröd i ugnen och funderar på vad jag ska hitta på nu

• Fluffguf
    Häxan Jia skrev 2008-03-25 02:44:19 följande:
    Ja sitter bara här å på msn och flummar, borde sova... Freja vaknar ju även om ja sover kasst liksom..*dum e jag*
    Ja fy, ska du överföra din dåliga dygnsrytm på ditt barn? Min mamma gjorde det med mig, och titta på mig nu!
  • Fluffguf
    Svar på #19
    Så liten och redan en hopplös nattmänniska...
  • Fluffguf
    Svar på #21
    Ja, jag kommer ihåg hur jobbigt det var att gå upp redan till dagis! Tur att mamma tvingade mig i säng tidigt!
  • Fluffguf
    Svar på #23
    Det gjorde jag också, jag hade alltid en bok gömd inne i nattduksbordet och jag trodde inte att mamma fattade att jag låg och läste. Men hon har berättat när jag blev äldre att varje gång hon gick förbi mitt rum hörde hon hur jag gjorde ett sånt där skrämt ljud
  • Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-25 02:59:16 följande:
    maaat.. jag är hungrig, får man vara det den här tidenpå dygnet?
    Självklart! Man blir ju hungrig om man är vaken. Ibland lagar jag middag mitt i natten.
  • Fluffguf
    Laminie skrev 2008-03-25 03:00:15 följande:
    Hur länge sover ni om dagarna om ni är uppe såhär länge? Jag kan sova för länge vilket inte är bra. Så därför ska jag vara uppe hela natten nu så jag kan vända rätt på dygnet.
    Jag har typ världens sjukaste dygnsrytm nu, jag är sjukskriven bla för mina sömnstörningar. Så ibland sover jag inget alls på 2-3 dygn, sedan kan jag sova 12-16 timmar precis när som helst på dygnet...
  • Fluffguf
    Laminie skrev 2008-03-25 03:04:31 följande:
    Oj!Hur orkar du vara uppe så länge? Jag kan också sova länge, har också helt sjuk dygnsrytm. Häromdagen gick jag och la mig halv tolv på natten och vaknade inte förrän halv tre på dagen.
    Jaa du, jag kunde det inte för ett år sedan, men jag har ingen ro att sova alls nu...
    Men ibland slår det om helt... En gång gick jag och la mig 22 och vaknade av att min sambo kom hem från jobbet klockan 17 Jag väntar på att få komma till psyk nu så jag kan slippa ha det såhär, men för tillfället passar jag på att göra det bästa av all extra tid som jag har på nätterna
Svar på tråden Nån som e vaken?