Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Nån som e vaken?

Häxan Jia skrev 2008-03-25 03:10:11 följande:
    hehe min med.. Hon visste också, men låtsades inte om det
    Man trodde att man var så smart då och kunde lura sina föräldrar, men det gick inte
  • Fluffguf
    Häxan Jia skrev 2008-03-25 03:14:42 följande:
    Måste bara visa min dotter... Hon e köng!

Vad söt hon är!
  • Fluffguf
    Häxan Jia skrev 2008-03-25 03:17:17 följande:
    Tycker bilden e såå cool... kan inte fatta att hon blir 3 månader om några dagar..
    mmm det går så fort!
  • Fluffguf
    Häxan Jia skrev 2008-03-25 03:24:03 följande:
    Helt sjukt.. tycker inte de var länge sedan ja sprang runt här med expedition fl och magen skumpandes Nä nu skall ja sova några timmar tänkte ja.. Tur att min dotter brukar sova rätt länge *bortskämd*
    Nej det var väl nån vecka sen va?
    Sov så gott då!
  • Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-25 03:30:58 följande:
    våfflor =P =DSmeten fanns ju färdig så.. =P
    Gud vad gott! Det var länge sedan jag hade våfflor, vi har inget våffeljärn
  • Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-25 04:02:52 följande:
    Jaa, det var gott!ajdå =/Köp ett?Funkar ju kanon att göra toast i också =D
    Ja, det är lite dumt för vi har ett sånt till varma mackor, men det kan man ju inte göra våfflor i
  • Fluffguf
    Laminie skrev 2008-03-25 04:33:42 följande:
    Godnatt!Fluffguf: Är du kvar?
    Lite av och till sådär...
    Pluggar du fortfarande
  • Fluffguf
    Laminie skrev 2008-03-25 04:44:10 följande:
    Hehe, jupp. Har sjukt mycket pluggHur många år har du pluggat? Kikade på din presentationHur många år är utbildningen egentligen?
    Vad pluggar du?

Jag har läst ungefär 2½ år, men nu är jag sjukskriven, det är 5 år totalt...
  • Fluffguf
    Laminie skrev 2008-03-25 05:06:26 följande:
    Är det mycket och svårt plugg? Är du redo att fortsätta efter du har fått ordning på ditt sömnproblem? Jag pluggar upp betyg på Komvux för att höja mitt betygssnitt. 30 ämnen ska pluggas upp och jag har bara klarat 3 än så länge. Många kvar.
    Ja, det är väldigt tufft! Jag vet inte hur det kommer att bli sedan, jag vill fortsätta men allt beror på vad jag kan få för hjälp.

30 ämnen, det är mycket! Vad ska du läsa sedan?
  • Fluffguf
    Laminie skrev 2008-03-25 05:12:40 följande:
    Jag vill bli civilekonom. Synd att det ska vara så jädrarns svårt att komma in bara! Vilket betygssnitt krävs för att komma in på din utbildning? Pluggade du också upp betyg eller var du flitig på gymnasiet?
    Aha, var tänkte du plugga?

Jag gick direkt från gymnasiet. Jag vet inte vad man behövde exakt för poäng, men runt 18 tror jag.
Svar på tråden Nån som e vaken?