Nu får det vara nog!!!
fozzie: Tack för tipset men tyvärr så gör jag det och när jag sänder iväg så blir det tyvärr så här på denna jobb PC. Så du får tyvärr leva med detta.
fozzie: Tack för tipset men tyvärr så gör jag det och när jag sänder iväg så blir det tyvärr så här på denna jobb PC. Så du får tyvärr leva med detta.
Frantic skrev: Men där har du fel. Vi vet att du vet hur det ligger till med ditt barn, men andra mödrar i den här tråden har envist hävdat att deras barn är friska utan vare sig fysiska eller psykiska men av sin DS. Man hävdar att eftersom man själv som icke DS-sjuk gick ut med underkänt i Gymnasiet så är det inte relevant för diagnosen DS att barnet med DS inte klarar skolgången. Logik? Lefo skriver: Vem har skrivit detta?
Queen70: Du hänvisar ditt inlägg till mig. Var och när har jag svarat så till dig?
Queen70: Avser inlägg 1379. (Jag kan inte citera inlägg från den PC jag använder just nu tyvärr).
Moomin och Myrtille: Ber om ursäkt att jag skrivit fel när jag citerade Moomin:s inlägg. Nu lovar jag i alla fall att lämna denna enligt MIG hemska tråd. Lycka till med era barn eller blivande barn hur dom en är eller kommer och bli.
Jag är mamma till ett barn med DS och jag tycker du har gjort ett bra val för det var ett val som du ville göra.
Jag hade inte gjort samma val som dig inte nu och inte heller då jag var gravid med mitt barn med DS.
TS startade tråden efter att det varit vilda trådar här på FL om DS hit och DS dit och att DS var det värsta som kunde hända ett foster.
Jag är för fosterdiagnostik men jag är emot dålig information och också gammal information.
Den information som gest till många som ska göra nupp och kup är dålig och barnmorskorna som ger den är dåligt informerade om vad DS innebär för ett barn och en familj.
Som med allt går forskningen också framåt när det avser DS.
Ja det var det enda som jag ville förmedla till dig.