• snäckan80

Mammaledig i Malmö?

Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......

• Svar på tråden Mammaledig i Malmö?
  • aisthetis

tittar in snabbt och tackar för trevlig fika idag, jättetrevligt!!

aralkanna
    svarade dig i gästboken, ses gärna på fika/lunch, torsdag passar bäst här men kan även på fredag om den dagen passar bättre för er andra!

kramkram

• Hanna o Lilla Gny

Tack för trevlig fikastund! Hänger gärna med på fika ute igen eller hemma hos någon!
    Kram Hanna & Alma

• 23an

Tack för fikan idag!!! Jätte trevligt. Vi följer gärna med nästa gång/kram Johanna o Izabella

• aralkanna
    Svar på #83
    JAHA DÅ VAR DET BESTÄMT! TORSDAG it is!!!!

Fortare än jag trodde! Men det verkar som om flest kan på torsdag så då blir det torsdag!
    Vi bor precis vis fridhemstorget, V.Stallmästaregatan. Buss nr 3 eller 4 går direkt hit så ni vet. Tänkte vi kunde äta lite lätt fika, kanske enklast om jag köper hem frallor och pålägg till alla, vad sägs??? Någon som inte tål något??? Köper lite Cola (och cola light såg att det var fler än jag som dricker det Skrattande) lite kakor också så vi kan ta en långfika....

VÄLKOMNA när ni kan. Tänkte säga att från 11.00 är det öppet hus, enklast så...

(Men för inhandlandes skull ge mig en idé om vem som kommer och när på ett ungefär)

Vi som kommer är
    Klara och Elise (aralkanna)
  • 23an

Johanna och Izabella(23an)

• aisthetis

Anna och Ella (aisthetis)

• aisthetis

pilliss
    det är nog ganska blandat! tror inte någon var under två månader? de flesta är nog kring tre fyra månader, någon är omkring sex och äldsta som var med och fikde idag var omkring tio!
    Rätta mig ni andra om jag har fel!

• limewave
    Vi kommer gärna!Glad

Anna och Ella (aisthetis)
    Kristine o Emil (limewave)
Svar på tråden Mammaledig i Malmö?