• snäckan80

Mammaledig i Malmö?

Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......

• Svar på tråden Mammaledig i Malmö?
  • Hanna o Lilla Gny

Vi som kommer till Systrar och Bröder (Östra Rönneholmsvägen) mån 28/1 kl 13.00 är:

esandis (Emma och Julia)
    snäckan80
    Hanna o Lilla gny (Hanna & Alma)

fyll i om ni ska med

• limewave
    Vi hänger gärna på!

Vi som kommer till Systrar och Bröder (Östra Rönneholmsvägen) mån 28/1 kl 13.00 är:

esandis (Emma och Julia)
    snäckan80
    limewave (Kristine o Emil)

fyll i om ni ska med
  • aralkanna

Hej allesammans

Jag, vår dotter Elise och min sambo är nyinflyttade i Malmö sedan jul. Hänger gärna med nästa måndag om det går för sig. Har ju inte riktigt koll på Malmös mamamfik men det verkar inte vara lika lätt att  komma med flera barnvagnar till fik här. Elise är 10 månader förresten. Hur gamla är era barn?
    Ha det gött sålälnge!
    // Klara och Elise

• esandis

Min dotter Julia är 6 ½ mån...

• aralkanna

esandis (Emma och Julia)
    snäckan80
    aralkanna (Klara och Elise)

fyll i om ni ska med

• Lissie

Hänger också gärna med er och fika en dag!!har en liten son på snart sex månader!hör av dig om det passar!!ha det gott så länge!!

• Lissie

Hänger också gärna med er och fika en dag!!har en liten son på snart sex månader!hör av dig om det passar!!ha det gott så länge!!

• Lissie

är det ok om man dyker upp på måndag den 28:e då?ska vi ses utanför systrar och brödrar?är det någon som bor vid mellanheden eller slottstaden som vill gå dit ihop?

• aisthetis

Lissie:

Hej jag hade tänkt följa med på fikan bor precis vid korsningen mariedalsvägen john ericssons väg, har gärna följas så länge det är uppehåll annars kan vi ta bussen Skriver i din gb.

esandis (Emma och Julia)
    snäckan80
    aisthetis (Anna o Ella)

• Lissie

jag och min son Melker hänger också med på måndag!!

esandis (Emma och Julia)
    snäckan80
    aisthetis (Anna o Ella)
    Lissie ( Lisette och Melker)

Svar på tråden Mammaledig i Malmö?