• snäckan80

Mammaledig i Malmö?

Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......

• Svar på tråden Mammaledig i Malmö?
  • aralkanna
    snäckan80 skrev 2008-01-24 09:57:00 följande:
    Va kul!! Jag tog grupp 2...Om du nu kan de dagarna..kul om man känner nån där-..
    det lät ju skitkul. Var du där i tisdags morse??? Gick nämligen förbi er mitt under passet vid Margareta paviljongen i så fall! :) Kom med barnvagn och en kompis gåendes förbi runt elva tror jag!
    Jag är gärna på. Men fattar inte riktigt schemat på hemsidan. Är det BVG 2 du är med i? Är det bara 4 ggr kvar eller vaddå??? sorry, mummybrains u know!

Ses på måndag!
  • murresnurre

Jag bor precis vid Nobeltorget, ska vi traska tillsammans?

• 23an

Vi följer också med på måndag. Orkar inte skriva upp hela listan.. Men får vi verkligen plats alla på systrar och bröder inte så mycket plats där...
    Johanna o Izabella

• limewave

Skrev till er på listan. Själv har jag aldrig varit där så jag vet inte hur mycket plats det är men annars får vi ju gå till nåt annat ställe som Jenny föreslog.

Vi som kommer till Systrar och Bröder (Östra Rönneholmsvägen) mån 28/1 kl 13.00 är:

esandis (Emma och Julia)
    snäckan80
    Hanna o Lilla gny (Hanna & Alma)
    limewave (Kristine o Emil)
    aralkanna (Klara och Elise)
    aisthetis (Anna o Ella)
    Lissie ( Lisette och Melker)
    murresnurre (Maria och Bea)
    23an (Johanna o Izabella)

• Lissie

hej på er alla!

angående fikan på måndag.....har varit på cafeet vi ska till
    och tror nog att det kan bli lite tight med nio barnvagnar...men vi får väl försöka iallafall...vi kan ju ite bli annat än utkastade...hihi...

ha det gott så ses vi på måndag!!!

• Hanna o Lilla Gny

Hej Murresnurre! (kul namn :)) Traskar gärna tillsammans till fikan på måndag. Ska vi säga halv ett utanför Konsum på Nobeltorget?

• aisthetis

Vad roligt med så många!
    Har aldrig varit på cafeet så jag har inte en aning om hur där ser ut men annars får vi ju ta tex hansa där uppe för där e bra med plats å ganska folktomt. Dock inte världens roligaste priser kanske!

• murresnurre

Hanna o Lilla Gny skrev 2008-01-24 22:06:23 följande:

Hej Murresnurre! (kul namn :)) Traskar gärna tillsammans till fikan på måndag. Ska vi säga halv ett utanför Konsum på Nobeltorget?
    Låter jättebra, syns där.
  • snäckan80

Hej MurreSnurre o Hnna o lilla Gry! jag hänger på er vid 12.30 utanför Konsum..bor oså på det hållet! Ses då!

Svar på tråden Mammaledig i Malmö?