Mammaledig i Malmö?
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Hej igen SISTA MEDDELANDET nu!
Ni är alla välkomna imorgon vid elva. Har pratat med föreningen så vi ska kunna ha ett rum till vagnarna om ordförande kommer ihåg att låsa upp det! Annars tar vi mangelrummet. Det är i alla fall inomhus!
Har förberett pastasallad och till den kan man välja antingen tonfisk eller kyckling/bacon.
Fixat lite fika, läsk, bröd och vatten till också.
Det blir ca 40 riskdaler per person. Hoppas att det är ok, vi kommer som sagt MYCKET billigare undan på detta sättet!!!
Ha det nu så bra ikväll så ses vi pigga och glada imorgon!
Kram och godnatt Klara och Elise
Blir inte att vi går med er från nobel.. Blir en omväg för oss. Så vi ses hos Klara och Elis//kram
Hej! vi vågar tyvärr inre komma idag då julia har hostat hela natten....vill inte att hon ska smitta någon.....men hoppas även denna gången att vi kan komma nästa gång....ha de så bra och hoppas ni får det trevligt idag.....//Emma och julia
Hej allihopa! Tack för en jätte trevlig dag! Super najs att umgås med er alla! O vikken underbar lunch-tack så mycket Klara!
Hoppas att det blir fler gånger! Orkar ni alla trappor kan vi vara hos mig,,litet utrymme men det ska nog gå!
Ha det nu underbart trots en kommande storm!
kram från Jenny o Wille
Hej! Kan bara hålla med, jätte trevligt! Tack Klara, mycket gott! Vi ser fram emot fler träffar. Orkar ni ta er till Limhamn så kan vi ta det hos mig nån gång också. Klart vi orkar lite trappor Jenny =). Ha det gott allesammans!//Kristine o Emil
Vill oxå bara tacka för en supertrevlig dag=)
allt va superbra o maten va kanon!!
vi kan även träffas hemma hos oss nån gång, vi har en stor lägenhet me öppna (krypvänliga) ytor=)
ha de så bra tills vi ses eller hörs nästa gång..
Evelina och liam
Hej per er alla!!
Kan bara hålla med er andra!!
var jättetrevligt att träffa er alla idag!!
supertrevliga tjejer allihop och härliga barn!!
hoppas att vi ses snart igen!!
och KLara,,,,TACK FÖR ALLT DU ORDNADE!!SUPERGOTT!!
Ha det gott allihop så hörs vi!!
KRAM
Lisette och Melker
stämmer in med alla föregående!!
Tack för en toppentrevlig dag, trevlig sällskap och gott att äta!!
Jätteroligt initiativ!
Och extra tack till dig Klara!
kramar från oss!!
Tackar också för en jätte trevlig dag.. Mysigt att kunna träffas hemma hos någon.
Tack för god mat Klara!
Hoppas vi kan ses snart igen.
Kram Johanna o Izabella
Tack så mycket för en trevlig dag allihop!
Härligt med både mat och bullkalas Klara!
Kram
Maria, Bea och Eliah