Mammaledig i Malmö?
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Hejsan! Det är kanske lättare med barnen om vi är hemma hos någon på torsdag?! Vi kan vara hos mig på Bodekullsgatan 39A, vid Nobeltorget. Ska vi säga kl 11 som sist? Tror tyvärr inte att jag hinner ordna med någon mat, så jag tänkte att jag köper gott bröd och olika pålägg så blir det nog bra. Vad säger ni?
kram Hanna & Alma
Det låter alldeles utmärkt!
Vi kommer gärna.
Någon som vill ha följe från Slottstaden/Fridhem/Mellanheden????
Kramar från oss
Klara o Elise
Hej hej Alla!
Det låter ju hur trevlig som helst!! Vi kommer jätte gärna!
'kram
Låter jätte trevligt.. Vi kommer!
Super! Då tittar vi oxå in. Nära och bra så jag tar bärsele... en vagn mindre att hitta plats till
jättetrevligt!!
vi hänger på härifrån och har följe från slottstaden!
Vi kommer gärna med=)
Tar oxå bärsele så blir de en vagn mindre=)
/evelina o liam
Hej alla! Vi kommer jätte gärna. Har gärna följe med er som ska gå från Slottstaden.
Emil o Kristine
Vad sägs om kl 10.15 utanför Bladins skola??? (Anna: du gick ju förbi den idag så dit ska du väl kunna hitta )
Kan vara skönt att ha lite tid på sig att gå. Är nog ute på promenad från 09-00 så jag kan möta upp Anna och Kristine då. Nån annan som ska med, eller?
Kramar kul att ses snart igen
Hanna: Hur mycket ska vi ta med (en som är dålig på att ha kontanter nämligen...)
Hej allihopa! Då är ni välkomna hem till mig imorgon! Adressen är Bodekullsgatan 39A. Huset är grått och ligger vid Östra Farmvägen och Chaplins grill. Ring när ni är utanför så kommer jag ner och hjälper till med vagnarna. Tror nog att vi ska få in allihop i cykelförådet :) Telnr: 0768-976126 eller 040-78847.
Maria: Vi har bara bebisleksaker här så ta gärna med något kul till Eliah. Dvd-spelare har vi om du vill ta med en film, ifall han blir rastlös :)
Klara (och ni andra): Strunta i pengarna! Jag har inte köpt så överdrivet mycket så det känns bara fånigt att ta 10 eller 20kr i betalt. Nästa gång är vi nog hos någon annan så det jämnar ut sig.
Ses imorgon! Ska bli kul! Kram Hanna