Mammaledig i Malmö?
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Vi har prövat de.. Ingen jätte höjdare.. Var stängt i tisdags och skulle vara stängt nu på tisdag med så du vet.
Har hört jätte bra om de mamma fiket i limhamn. Också på tisdagar. Tänkte kanske pröva det nästa vecka..
Jag va på babaycafet i limhamn i tisdags och tyckte att det va jätte bra.....trevigt och mycket roliga leksaker till barnen.....
Hej hej =) Jag brukar vara på babycafét på Limhamn! Kom dit! Där e mysigt! och billig fika =)
Limhamn is a date somjag ser det :)
Då kanske man har möjlighet att vädra lite angående SVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRFÖRÄLDRAR!!!!!
Förklarar mer på tisdag!
(Förresten skickade svärmor ett sms idag PLUS PAKET eftersom Elise faktiskt belv 11 månader idag...jag döööööööööööööööööööööööööööööör!)
Ja jajajaja var bara tvungen att avreagera mig lite...ursäkta att ni blev måltavlan.
Och TACK snälla Hanna för all god fika i torsdags, oförskämt gott!!!!
Många kramar från SVAGT irriterade Klara med tillhörande BIHANG!
Vi tänkte också gå på baby cafet på tisdag!!
Blir det träff på tisdag?? Får man hänga på, jag bor ju i Limhamn så det är nära och bra Vilken tid? Men vilket cafe är det som ni menar?
Hej!
Hej alla!
Jag och Ella hoppar tisdag, Ella har varit lite krasslig i helgen och jag vill vänta ut det ordentligt innan vi beger oss ut på nya äventyr igen!
Hon är bättre och nästan bra idag men stannar hemma imorrn också för att vara på säkra sidan
Hoppas ni får det trevligt, går gärna dit en annan tisdag!!
kram
anna o ella
Får man hoppa in här? Jag är 32 år och hemma med en flicka på 4 månader. Vi bor på Kirseberg. Börjar vara sugen på att träffa folk!
Hola Mamas! =) Vad kul att så många ska dit! Hoppas man får snackat med er "live" =) ciao!