Mammaledig i Malmö?
Hej allihopa! får man vara med? Har en liten dotter på 4,5mån!
Hej allihopa! får man vara med? Har en liten dotter på 4,5mån!
Vad kul! Ska ha koll =)
Hej tjejer! =) åh vad synd..kan inte på torsdag, Angelina ska få andra sprutan... men följer gärna med på barnvagns bio! har hört att det är riktigt roligt! Hoppas ni får en mysig fika! //Helena o Angelina
Hej hej =) Jag brukar vara på babycafét på Limhamn! Kom dit! Där e mysigt! och billig fika =)
Hola Mamas! =) Vad kul att så många ska dit! Hoppas man får snackat med er "live" =) ciao!
Vi kommer gärna, om det är ok snäckan80? Måndag blir bra! =) //Helena o Angelina
Hej!
Vi kommer också gärna!
Kristine o Emil
Lisette o Melker
Evelina o Liam
Klara o Elise
Hanna o Alma
Johanna o Izabella
Maria o Bea
Emma o Julia
Helena o Angelina
kram
Japp, hade tänkt det. Vad blir lättast? åka till södervärn med 34 och sen därifrån till lönngården, vad säger du?
Hej hej allihopa =) Missa tyvärr fikan i måndags, kommer gärna nästa gång, håller med 23:an att någon gång nästa vecka?!
Välkommen nathan!
kram
Torsdag passar fint, har också babysim på fredagar!
Hej hej tjejer! =)
Kommer gärna på fikan imorgon! Ser att ni snackar om smaklöken! Jag vet att där oxå ska vara en "mammaträff" imorgon på typ 11 pers..haha kanske blir lite trångt?
Haha..först till kvarn då...
Vi har dock blivit förskylda igen...trodde det var över men det verkar ha hållit i sig =( Hoppas ni får en trevlig fika iaf!
Jag vet att dem oxå ska träffas kl. 11
Hallå tjejer!!
Vill tipsa er om YOGA med Bebisar!! på tisdagar 10.30-11.30
i Limhamn
kolla in hemsidan www.everybodyyoga.se
Limewave: Ska också på barnvagnsjympa på onsdag! Vilken buss tar du? (du bodde väl också i Limhamn) Blir inte klok på vilken som blir bäst