• Chokladen

Mammaledig i Malmö?

Hej allihopa! får man vara med? Har en liten dotter på 4,5mån!

• Chokladen
    Svar på #127
    Hejsan Hejsan! Ser att ni ska på babycafé! Det finns här i Limhamn också! 13-15 varje tisdag! super mysigt! man sjunger o fikar!
  • Chokladen
    esandis skrev 2008-02-04 17:01:24 följande:
    Brukar du va på babycafet? var i limhamn är det??? Bor i limhamn och vill gärna gå på något i närheten....Vi kan tyvärr inte i morgon....
    Det är i Limhamns församlings hem på linnégatan 17 (tror jag) det stora vita! synd att du inte kan imorgon! kom nästa tisadag!
  • Chokladen
    aisthetis skrev 2008-02-04 18:45:20 följande:
    jag hade gärna också följt med till babycafeet i limhamn! Kanske nästa vecka? Om jag kommer imorgon (vet inte om jag hinner) kanske jag blir lite sen men jag går in och försöker leta upp er då
    Självklart! Det brukar inte komma igång direkt vid 13 tiden, brukar ta en 20 min en halvtimme. Det är ju för barn under 1 år! så du lär se ett gäng med "spädisar" =) hoppas vi ses imorgon! natti natti
  • Chokladen

Hej tjejer! =) åh vad synd..kan inte på torsdag, Angelina ska få andra sprutan... men följer gärna med på barnvagns bio! har hört att det är riktigt roligt! Hoppas ni får en mysig fika! //Helena o Angelina

• Chokladen

Hej hej =) Jag brukar vara på babycafét på Limhamn! Kom dit! Där e mysigt! och billig fika =)

• Chokladen

Hola Mamas! =) Vad kul att så många ska dit! Hoppas man får snackat med er "live" =) ciao!

• Chokladen

Vi kommer gärna, om det är ok snäckan80? Måndag blir bra! =) //Helena o Angelina

• Chokladen
    Svar på #204
    Hej Hanna!
    Du missar inte så mycket, de första gångerna är det mest "känna på" det är verkligen en mysig stund med sitt barn som jag varmt rekommenderar, tror ni andra håller med, Vi har börjat på sim2 nu! Jag köpte byxan på babyland! kram
  • Chokladen

Hej!
    Vi kommer också gärna!

Kristine o Emil
    Lisette o Melker
    Evelina o Liam
    Klara o Elise
    Hanna o Alma
    Johanna o Izabella
    Maria o Bea
    Emma o Julia
    Helena o Angelina
    kram

• Chokladen
    esandis skrev 2008-02-23 08:16:50 följande:
    Någon som åker från limhamn som vill ta sig dit tillsammans???Ha en trevlig helg
    Hejsan! =) Ja ska åka från Limhamn! Har gärna följe! =)
  • Chokladen

Japp, hade tänkt det. Vad blir lättast? åka till södervärn med 34 och sen därifrån till lönngården, vad säger du?

esandis skrev 2008-02-23 16:19:43 följande:
    Okej...hur hade du tänka ta dig dit?? Buss???
  • Chokladen

Hej hej allihopa =) Missa tyvärr fikan i måndags, kommer gärna nästa gång, håller med 23:an att någon gång nästa vecka?!

Välkommen nathan!

kram

• Chokladen

Torsdag passar fint, har också babysim på fredagar!

• Chokladen

Hej hej tjejer! =)
    Kommer gärna på fikan imorgon! Ser att ni snackar om smaklöken! Jag vet att där oxå ska vara en "mammaträff" imorgon på typ 11 pers..haha kanske blir lite trångt?

• Chokladen

Haha..först till kvarn då...
    Vi har dock blivit förskylda igen...trodde det var över men det verkar ha hållit i sig =( Hoppas ni får en trevlig fika iaf!

• Chokladen

Jag vet att dem oxå ska träffas kl. 11

• Chokladen

Hallå tjejer!!
    Vill tipsa er om YOGA med Bebisar!! på tisdagar 10.30-11.30
    i Limhamn

kolla in hemsidan www.everybodyyoga.se

Limewave: Ska också på barnvagnsjympa på onsdag! Vilken buss tar du? (du bodde väl också i Limhamn) Blir inte klok på vilken som blir bäst

Svar på tråden Mammaledig i Malmö?