Mammaledig i Malmö?
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Okej...hur hade du tänka ta dig dit?? Buss???
Japp, hade tänkt det. Vad blir lättast? åka till södervärn med 34 och sen därifrån till lönngården, vad säger du?
Hej allesammans
Som tur är kanske för stackars Jenny kommer inte vi hinna komma på måndag. Såg ju att det var några "nya mammor" så niu lär ju bli ett antal i vilket fall! :) Drar till Frankrike på tisdag och fick tyvärr bara tvättid på måndag så det blir till att stanna hemma och släpa Elise samt tvätt upp och ner ett visst antal gånger.
Lisette (Lissie) hörde av sig idag, hon har inte tillgång till Internet innan måndag och bad därför mig att säga att de inte hinner komma hem innan måndag.
Ha en trevlig helg allesammans
Hörs när vi är tillbaks. Ni får hålla utkik på oss på bloggen, uppdaterar när vi är nere hos päronen.
Många kramar till er alla
Klara och Elise samt Lisette och Melker!
Hej hej allihopa!!
Måste tyvärr ställa in fikan hemma hos mig,,mannen ligger nerbäddad o e så där ynklig som bara män kan vara!
Men vi går jätte gäna hemifrån o fikar om det e någon som e sugen på det istället!!!!! vi skulle behöva komma hemifrån om man säger så.......
Vi får ta igen fikan en annan gång här hemma!
Men vi kan ju ses på stan..blir vi många var ju cafet uppe på hansa bra,,,eller?
kram på er alla o ledsen att det blev så här!!
Cafeet på Hansa låter bra för mig, kommer gärna.
¨Vi hänger med till hansa. Var ska vi ses? Kram
Hej! Vi kommer också gärna in till stan o fikar lite. Hansa låter bra.
hej allihopa...
Jag börjar känna mig lite småförkyld så vi får se hur de blir imorgon, mår jag bättre så kommer vi annars ses vi en annan dag=)
//Evelina O Liam
Ska vi säga cafeet där uppe? Brukar finnas mycket plats.