Mammaledig i Malmö?
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Hej alla!
Hur många är med på denna tråden?
Tror inte att jag kan hänga med o fika på torsdag men följer gärna med nästa gång. Min sambos syster kommer ner från Göteborg och ska hälsa på. Trevlig helg!
Tors blir toppen för oss med! vart o när??
ha en trevlig helg allihopa!!!!
kram
Vi kan tyvärr inte på tors.....åker till teneriffa på sön så vi har tvättid då......ha en trevlig helg...
Hej alla!
Hur blir det på torsdag? Fortfarande fika? Isf börjar jag med den vanliga listan så ser vi vilka som kommer. Blir vi många kanske vi kan gå till konsthallen igen, eller vad tycker ni? Har aldrig varit och fikat på Hansa, är det bättre än konsthallen?
Vi som ska med och fika på torsdag är:
Hanna & Alma
kram
Hanna & Alma
Kristine & Emil
Hanna & Alma
Kristine & Emil
Jenny & William
Maria & Bea
Tycker nog att Konsthallen är trevligare än Hansa. Förra veckan tyckte ingen att maten var nån höjdare på Hansa heller. Konsthallen är dock rätt dyr. Vad tycker ni? Ska vi säga klockan 11 som vanligt?
Liam har haft feber o är fortfarande lite förkyld så vi får hoppa fikan på tors men ni får ha de så trevligt..
Evelina o Liam
Vi kan inte komma på torsdag men kommer gärna nästa gång! Hoppas ni får de trevligt!