• snäckan80

Mammaledig i Malmö?

Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......

• Svar på tråden Mammaledig i Malmö?
  • Hanna o Lilla Gny

Hej!
    Jag vill gärna gå på bio (när gjorde man det sist?) men Alma är tyvärr dålig. Vill inte smitta någon så vi går gärna nästa gång istället! Kanske att det är någon annan som också missar imorgon som vill gå då. Det är visst den 26:e mars...ett tag kvar.
    kram

• 23an

Vi ska vara på bvc klockan två imorgon ute i Oxie så tyvärr hinner vi inte imorgon.. Synd för det hade varit jätte skoj. Vi följer med den 26/3.
    Kanske kan träffas alla nästa vecka för en fika/kram Johanna o Bella

• nathan

Hej alla!
    Skrev till snäckan80 som tipsade om denna tråden. Verkar kul. Är det okej om man hänger på? Själv har jag en liten pojke på tre månader och det vore roligt att lära känna fler mammalediga tjejer i Malmö.

• Hanna o Lilla Gny
    nathan skrev 2008-02-27 12:09:06 följande:
    Hej alla!Skrev till snäckan80 som tipsade om denna tråden. Verkar kul. Är det okej om man hänger på? Själv har jag en liten pojke på tre månader och det vore roligt att lära känna fler mammalediga tjejer i Malmö.
    Hej!

Alla får hänga på som vill :). Vi brukar fika hemma hos varandra eller på stan. Såg att vi har barn som är nästan lika gamla. Alma är född den 14:e november. /Hanna
  • Chokladen

Hej hej allihopa =) Missa tyvärr fikan i måndags, kommer gärna nästa gång, håller med 23:an att någon gång nästa vecka?!

Välkommen nathan!

kram

• snäckan80

Hej hej!
    Barnvagnsbio kan vi verkligen rekomendera-hur kul som helst!!
    Vi är med på fika nästa vecka, vi kan alla dagar utom onds! tyvärr kan vi inte vara hemma hos mig då de håller på att renovera här i trappen på dagarna så det e ett himla liv....tur att man gillar att vara ute o promenera....
    Men i måndags pratade vi om ett cafe inne på galleriet på gustav,,ska vara bra tydligen..
    Ng som har brea idé på plats?
    ha en skön o blåsig kväll.

kram

jenny o wille

• murresnurre

Följer gärna med på bio nästa gång. Synd att jag inte kunde idag, men istället fick jag ju gå på bvc och klämma och trycka på baby anne och lära mig vad man ska göra om bebisar sätter i halsen.
    Fikar också gärna nästa vecka.

• esandis

Hej! Nordmans deli på hansakompaniet har mellan 11.30-13.30 speciella platser för barnvagnar. Det är kanske ett alternativ om man ska fika ute......Vi fika gärna nästa vecka.....

• limewave

Hej! Vi följer gärna med nästa vecka, kan alla dagar utan tisdag.

• esandis

Skulle någon vilja ta en fika på fre?? På nordmans deli kl 11.30?? Ha de bra

Svar på tråden Mammaledig i Malmö?